Cyberbieżnia Nike to nowy poziom rywalizacji. Rywalizacji ze samym sobą

Cyberbieżnia Nike to nowy poziom rywalizacji. Rywalizacji ze samym sobą
Podobno najlepiej poprawiać swoje osiągi rywalizując z samym sobą. Marketingowcy Nike stworzyli futurystyczny stadion lekkoatletyczny, który lepiej niż cokolwiek zmotywuje Cię do wytężonej pracy.
O autorze
0 min czytania 2017-07-21

Rywalizacja – to nią ekipa kreatywna kierowała się przy tworzeniu konceptu cyberbieżni. Fakt, by nie dać się pokonać jest najgłębiej zakorzenionym instynktem na świecie. Zamiast używać licznika czasu w zegarku lub smartfonie bieżnia wizualizuje nam jak szybko powinniśmy biec, by pokonać samych siebie.

Cyberbieżnia jest projektem singapurskiego oddziału londyńskiej agencji Bartle Bogle Hegarty. To kolejna z interaktywnych kampanii, jakie BBH przeprowadza dla Nike – wcześniej firma uczestniczyła między innymi w promocji butów Hypervenom, organizując w Bangkoku wirtualny mecz piłkarski.

PS

Na wiosnę Nike, wraz z INTERSPORT przygotowało akcję, w którem w mniej niż 5 minut i 35 sekund powinno się pokonać kilometr. Na potrzeby akcji, DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Miał ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj