Rywalizacja – to nią ekipa kreatywna kierowała się przy tworzeniu konceptu cyberbieżni. Fakt, by nie dać się pokonać jest najgłębiej zakorzenionym instynktem na świecie. Zamiast używać licznika czasu w zegarku lub smartfonie bieżnia wizualizuje nam jak szybko powinniśmy biec, by pokonać samych siebie.
Cyberbieżnia jest projektem singapurskiego oddziału londyńskiej agencji Bartle Bogle Hegarty. To kolejna z interaktywnych kampanii, jakie BBH przeprowadza dla Nike – wcześniej firma uczestniczyła między innymi w promocji butów Hypervenom, organizując w Bangkoku wirtualny mecz piłkarski.
Zobacz również
PS
Na wiosnę Nike, wraz z INTERSPORT przygotowało akcję, w którem w mniej niż 5 minut i 35 sekund powinno się pokonać kilometr. Na potrzeby akcji, DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Miał ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach