Rywalizacja – to nią ekipa kreatywna kierowała się przy tworzeniu konceptu cyberbieżni. Fakt, by nie dać się pokonać jest najgłębiej zakorzenionym instynktem na świecie. Zamiast używać licznika czasu w zegarku lub smartfonie bieżnia wizualizuje nam jak szybko powinniśmy biec, by pokonać samych siebie.
Cyberbieżnia jest projektem singapurskiego oddziału londyńskiej agencji Bartle Bogle Hegarty. To kolejna z interaktywnych kampanii, jakie BBH przeprowadza dla Nike – wcześniej firma uczestniczyła między innymi w promocji butów Hypervenom, organizując w Bangkoku wirtualny mecz piłkarski.
Zobacz również
PS
Na wiosnę Nike, wraz z INTERSPORT przygotowało akcję, w którem w mniej niż 5 minut i 35 sekund powinno się pokonać kilometr. Na potrzeby akcji, DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Miał ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]