Rywalizacja – to nią ekipa kreatywna kierowała się przy tworzeniu konceptu cyberbieżni. Fakt, by nie dać się pokonać jest najgłębiej zakorzenionym instynktem na świecie. Zamiast używać licznika czasu w zegarku lub smartfonie bieżnia wizualizuje nam jak szybko powinniśmy biec, by pokonać samych siebie.
Cyberbieżnia jest projektem singapurskiego oddziału londyńskiej agencji Bartle Bogle Hegarty. To kolejna z interaktywnych kampanii, jakie BBH przeprowadza dla Nike – wcześniej firma uczestniczyła między innymi w promocji butów Hypervenom, organizując w Bangkoku wirtualny mecz piłkarski.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS
Na wiosnę Nike, wraz z INTERSPORT przygotowało akcję, w którem w mniej niż 5 minut i 35 sekund powinno się pokonać kilometr. Na potrzeby akcji, DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Miał ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]