Celem konkursu jest promowanie osób podchodzących w innowacyjny sposób do kreowania wizerunku. Aby wziąć udział w rywalizacji, należy stworzyć stylizację inspirowaną zegarkiem Timex Originals. Pula nagród to 6 000 PLN oraz zegarki Timex. Prace oceni jury w składzie: redaktor naczelny magazynu KMAG – Mikołaj Komar, założycielka bloga MADAMEJULIETTA – Julia Kuczyńska, szefowa działu mody magazynu ELLE – Ina Lekiewicz, szef działu mody magazynu GLAMOUR – Marcin Świderek oraz Marketing Manager TIMEX GROUP POLSKA – Bartosz Szlązkiewicz. Swoich faworytów wybiorą także Internauci.
– Zapraszamy wszystkich, dla których moda jest językiem wyrażenia siebie – mówi Bartosz Szlązkiewicz, pomysłodawca konkursu. Chcemy wspierać osoby twórcze, odważne w doborze kolorów, dodatków, posiadające nietuzinkowe spojrzenie na trendy. Szukamy modowych talentów.
Zobacz również
Konkurs trwa do końca listopada 2012. Pierwsza edycja konkursu zgromadziła 726 prac. Zwyciężył duet Paulina Połoz i Karolina Biadasz – studentki piątego roku łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale Projektowanie Ubioru. Internauci oddali na swoich faworytów blisko 40 000 głosów, zaś liczba komentarzy na konkursowych forach przekroczyła 11 000.
Aplikacja została przygotowana przez agencję E_misja Interactive 360. Za wsparcie mediowe konkursu odpowiada agencja 6ix WoMM & Social Media. Obie agencje należą do NuOrder Group.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]