Pako Lorente dla większości Polaków stało się synonimem elegancji, a wysoka jakość materiałów, doskonałe krawiectwo oraz unikatowe wzornictwo wyróżnia jej flagowe produkty – garnitury. Z myślą o młodszych Klientach, marka postanowiła przenieść te same wartości do nowej linii – Casual Club. To odpowiedź na potrzeby zmieniającego się świata, w którym coraz częściej garnitury zastępuje streetwear deluxe – świetne wykończone i zaprojektowane limitowane serie ubrań casual. Twórcy marki chcą, aby ich projekty towarzyszyły Klientom we wszystkich ważnych momentach, niezależnie od dress code’u.
Pako Lorente casual club to jednak coś więcej niż sama linia ubrań. To symbol stylu życia, łączącego komfort i najwyższą jakość. Zaprojektowana i wyprodukowana w Polsce kolekcja Casual Club to limitowana seria uniseksowych bluz z kapturem, longesleevów, t-shirtów oraz spodni dresowych. W pierwszym dropie znajdują się zarówno propozycje dla fanów trendu normcore, w których główny nacisk kładziony jest na monochromatyczne projekty w ciekawym musztardowym kolorze czy zimnym zielonym, jak i typograficzne, biało-czarne rozwiązania, nawiązujące do nazwy linii i wpisujące się w najnowsze światowe trendy.
Zobacz również
Wszystkie projekty wykonane są z najwyższej jakości bawełny o wysokiej gramaturze, sprawiając, że propozycje marki dają komfort noszenia zarówno w domu, jak i poza nim. Pako Lorente Casual Club to także idealne rozwiązanie dla par czy grup przyjaciół, które lubią posługiwać się wspólnym modowym kodem. Uniseksowa charakterystyka kolekcji i spójna gama kolorystyczna sprawiają, że łatwo wyróżnić się jednocześnie nie tracąc przynależności do swojego „klubu”. To propozycja dla Klientów, którzy kochają dobry design i cenią sobie stylową wygodę.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Natalia Eljaszuk – Head of Visual Communication marki Pako Lorente przy współpracy z Head of Design Department Izabelą Czarzastą. Branding linii Casual Club przygotowała agencja Spot and Dot.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Pierwszy drop nowej linii – Pako Lorente Casual Club – zadebiutuje na dedykowanej stronie internetowej plcasualclub.com oraz na pakolorente.com w czwartek, 1 października.
Słuchaj podcastu NowyMarketing