Wraz z wprowadzeniem nowego modelu rozpoczęła się kampania reklamowa, zrealizowana przez agencję Opcom. Kampania przebiega pod hasłem „Czas na coś nowego. Młodsza ŠKODA Fabia ” i obejmuje: adaptację spotu telewizyjnego, kino, działania w internecie, prasie, OOH, w personalizowanej komunikacji bezpośredniej i podczas eventów.
Wraz ze startem kampanii, powstała strona modelowa, na której można obejrzeć film o młodszej ŠKODZIE Fabia i wygrać ją w konkursie. W kampanii reklamowej rozbrzmiewa piosenka artystki, która potrafi porwać tłumy i wzbudzić emocje. Mowa o Nikki Yanofsky i jej utworze „Something new”, który otwiera drugi w dorobku Nikki album „Little Secret”, zrealizowany oraz wyprodukowany przez Quincy Jonesa.
Zobacz również
Artystka mimo młodego wieku ma już na koncie ważne osiągnięcia: jest najmłodszą gwiazdą, jaka wystąpiła na słynnym Montreal Jazz Festival, w 2010 roku artystka zaśpiewała dla ogromnej widowni w trakcie uroczystości towarzyszących igrzyskom olimpijskim w Vancouver, a jej występ za pośrednictwem telewizji oglądały ponad trzy miliardy telewidzów na całym świecie. Ponadto Nikki współpracowała z artystami, takimi jak: Herbie Hancock, Sir Elton John, Phil Ramone, Will.I.Am czy Wyclef Jean.
Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Kalicińscy.com.
Za zaplanowanie kampanii i zakup mediów odpowiada MediaCom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing