Czas na coś nowego! Młodsza ŠKODA Fabia – Opcom dla nowej ŠKODY Fabia

Nowy kierunek designu to kolejny krok w rozwoju marki ŠKODA, a nowa ŠKODA Fabia to pierwszy model komunikujący ten język stylistyczny.
O autorze
1 min czytania 2015-01-28

Wraz z wprowadzeniem nowego modelu rozpoczęła się kampania reklamowa, zrealizowana przez agencję Opcom. Kampania przebiega pod hasłem „Czas na coś nowego. Młodsza ŠKODA Fabia ” i obejmuje: adaptację spotu telewizyjnego, kino, działania w internecie, prasie, OOH, w personalizowanej komunikacji bezpośredniej i podczas eventów.

Wraz ze startem kampanii, powstała strona modelowa, na której można obejrzeć film o młodszej ŠKODZIE Fabia i wygrać ją w konkursie. W kampanii reklamowej rozbrzmiewa piosenka artystki, która potrafi porwać tłumy i wzbudzić emocje. Mowa o Nikki Yanofsky i jej utworze „Something new”, który otwiera drugi w dorobku Nikki album „Little Secret”, zrealizowany oraz wyprodukowany przez Quincy Jonesa.

Artystka mimo młodego wieku ma już na koncie ważne osiągnięcia: jest najmłodszą gwiazdą, jaka wystąpiła na słynnym Montreal Jazz Festival, w 2010 roku artystka zaśpiewała dla ogromnej widowni w trakcie uroczystości towarzyszących igrzyskom olimpijskim w Vancouver, a jej występ za pośrednictwem telewizji oglądały ponad trzy miliardy telewidzów na całym świecie. Ponadto Nikki współpracowała z artystami, takimi jak: Herbie Hancock, Sir Elton John, Phil Ramone, Will.I.Am czy Wyclef Jean.

Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Kalicińscy.com.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za zaplanowanie kampanii i zakup mediów odpowiada MediaCom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing