Czas na egzekucję

Druga edycja konferencji graficznej Projekcje już w czerwcu w Poznaniu.
O autorze
2 min czytania 2018-05-10

Poznańska konferencja Projekcje, której pierwsza edycja wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród społeczności projektantów, ponownie stawia sobie za zadanie integrować ich środowisko, ale przede wszystkim ma być mocnym bodźcem do pobudzenia inspiracji i chęci samokształcenia.

O czym teraz?

Tematem poprzedniej edycji konferencji była Inspiracja, czyli początek procesu kreatywnego. Prelegenci przygotowali tematy mówiące o inspiracji wynikającej z wiedzy czy historii. Szukaliśmy inspiracji w najdalszych zakamarkach internetu oraz dowiedzieliśmy się jak ją zaprezentować w biznesowym świecie. Podczas nadchodzącej odsłony Projekcji skupimy się na ostatnim etapie tego procesu, czyli egzekucji. Skupimy się na tym, w jaki sposób zamienić genialne pomysły w funkcjonalne projekty.

Kogo posłuchamy?

Do tej pory ogłoszeni zostali następujący prelegenci:

  • finlandzkie studio brandingowe Werklig
  • autora licznych plakatów dla instytucji kulturalnych Krzysztofa Iwańskiego,
  • studio brandingowe Redkroft,
  • specjalistów od wielkoformatowych ręcznie malowanych reklam Good Looking Studio,
  • dyrektora kreatywnego marki Pan Tu Nie Stał Bartka Bojarczuka,
  • studio projektowe UVMW, które przyjedzie wraz z jednym z ich ostatnich klientów, polskim raperem Karolem Nowakowskim aka PJUS
  • dyrektora artystycznego Bartka Walczuka aka Mr. Osom,

W przerwie między prelekcjami, uczestnicy konferencji będą mieli wyjątkową okazję, aby nawiązać bezpośredni kontakt z prelegentami, czerpać od nich wiedzę lub niezobowiązująco z nimi porozmawiać. Po zakończeniu konferencji, będzie także okazja do networkingu, luźnej pogawędki i wspólnej zabawy na oficjalnym After Party!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kto będzie uczył?

Projekcje to nie tylko pasmo interesujących wykładów z profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale także możliwość aktywnego rozwoju swoich umiejętności poprzez uczestnictwo w organizowanych warsztatach.

Organizatorzy przygotowali następujące zajęcia praktyczne z:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • letteringu prowadzone przez studio LoveLetters,
  • techniki tatuażu z załogą z Tattoo.pl,
  • grafiki 3D w identyfikacji wizualnej ze studiem Uniforma,
  • metodologii Design Sprint z agencją Tonik,
  • technik kreatywnych z Concordia Design.

Kto zwycięży w Bitwach?

Podczas tegorocznej edycji, odbędą się także znane już Bitwy Graficzne, które zachęcają projektantów do poszerzania horyzontów, szlifowania warsztatu i zasięgania inspiracji koniecznej do ulepszania swoich umiejętności.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W tym roku, organizatorzy zaprosili 12 projektantów reprezentujących różne dziedziny designu, którzy zmierzą się ze sobą w dwuosobowych grupach i zawalczą o nagrodę główną. Zadaniem uczestników jest przygotowanie interpretacji graficznej litery P według hasła, które wylosowali. Zwycięzca Bitew zostanie wyłoniony przez JURY składające się z Jacka Rudzkiego (ZnajomyGrafik), Zuzanny Rogatty, Patrycji Podkościelny i Bartka Kotowicza (brandingowy.pl).

Obok walki 12 zaproszonych projektantów, utworzona będzie kategoria “Open” dla wszystkich chętnych – szczegóły pojawią się na fanpage’u Projekcji w przyszłym tygodniu. Wszystkie prace uczestników Bitew zaprezentowane będą podczas konferencji w formie wernisażu, podczas którego uczestnicy zagłosują na swojego faworyta w kategorii “Głos Publiczności”.

Bądźcie na bieżąco z informacjami publikowanymi na fanpage’u Projekcji – organizatorzy codziennie odsłaniają kolejne karty konferencji. Warto też dodać, że w poniedziałek 14 maja o 12:00 rusza sprzedaż biletów na konferencję oraz warsztaty, także nie przegapcie tego!

Do zobaczenia 9 czerwca w poznańskim Concordia Design na Projekcjach!