Poznańska konferencja Projekcje, której pierwsza edycja wzbudziła ogromne zainteresowanie wśród społeczności projektantów, ponownie stawia sobie za zadanie integrować ich środowisko, ale przede wszystkim ma być mocnym bodźcem do pobudzenia inspiracji i chęci samokształcenia.
O czym teraz?
Tematem poprzedniej edycji konferencji była Inspiracja, czyli początek procesu kreatywnego. Prelegenci przygotowali tematy mówiące o inspiracji wynikającej z wiedzy czy historii. Szukaliśmy inspiracji w najdalszych zakamarkach internetu oraz dowiedzieliśmy się jak ją zaprezentować w biznesowym świecie. Podczas nadchodzącej odsłony Projekcji skupimy się na ostatnim etapie tego procesu, czyli egzekucji. Skupimy się na tym, w jaki sposób zamienić genialne pomysły w funkcjonalne projekty.
Zobacz również
Kogo posłuchamy?
Do tej pory ogłoszeni zostali następujący prelegenci:
- finlandzkie studio brandingowe Werklig
- autora licznych plakatów dla instytucji kulturalnych Krzysztofa Iwańskiego,
- studio brandingowe Redkroft,
- specjalistów od wielkoformatowych ręcznie malowanych reklam Good Looking Studio,
- dyrektora kreatywnego marki Pan Tu Nie Stał Bartka Bojarczuka,
- studio projektowe UVMW, które przyjedzie wraz z jednym z ich ostatnich klientów, polskim raperem Karolem Nowakowskim aka PJUS
- dyrektora artystycznego Bartka Walczuka aka Mr. Osom,
W przerwie między prelekcjami, uczestnicy konferencji będą mieli wyjątkową okazję, aby nawiązać bezpośredni kontakt z prelegentami, czerpać od nich wiedzę lub niezobowiązująco z nimi porozmawiać. Po zakończeniu konferencji, będzie także okazja do networkingu, luźnej pogawędki i wspólnej zabawy na oficjalnym After Party!
Kto będzie uczył?
Projekcje to nie tylko pasmo interesujących wykładów z profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale także możliwość aktywnego rozwoju swoich umiejętności poprzez uczestnictwo w organizowanych warsztatach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorzy przygotowali następujące zajęcia praktyczne z:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- letteringu prowadzone przez studio LoveLetters,
- techniki tatuażu z załogą z Tattoo.pl,
- grafiki 3D w identyfikacji wizualnej ze studiem Uniforma,
- metodologii Design Sprint z agencją Tonik,
- technik kreatywnych z Concordia Design.
Kto zwycięży w Bitwach?
Podczas tegorocznej edycji, odbędą się także znane już Bitwy Graficzne, które zachęcają projektantów do poszerzania horyzontów, szlifowania warsztatu i zasięgania inspiracji koniecznej do ulepszania swoich umiejętności.
W tym roku, organizatorzy zaprosili 12 projektantów reprezentujących różne dziedziny designu, którzy zmierzą się ze sobą w dwuosobowych grupach i zawalczą o nagrodę główną. Zadaniem uczestników jest przygotowanie interpretacji graficznej litery P według hasła, które wylosowali. Zwycięzca Bitew zostanie wyłoniony przez JURY składające się z Jacka Rudzkiego (ZnajomyGrafik), Zuzanny Rogatty, Patrycji Podkościelny i Bartka Kotowicza (brandingowy.pl).
Obok walki 12 zaproszonych projektantów, utworzona będzie kategoria “Open” dla wszystkich chętnych – szczegóły pojawią się na fanpage’u Projekcji w przyszłym tygodniu. Wszystkie prace uczestników Bitew zaprezentowane będą podczas konferencji w formie wernisażu, podczas którego uczestnicy zagłosują na swojego faworyta w kategorii “Głos Publiczności”.
Bądźcie na bieżąco z informacjami publikowanymi na fanpage’u Projekcji – organizatorzy codziennie odsłaniają kolejne karty konferencji. Warto też dodać, że w poniedziałek 14 maja o 12:00 rusza sprzedaż biletów na konferencję oraz warsztaty, także nie przegapcie tego!
Do zobaczenia 9 czerwca w poznańskim Concordia Design na Projekcjach!