Czas Polskich Przedsiębiorców – druga odsłona ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej dla Getin Leasing

1 września wystartował kolejny etap nowej kampanii Getin Leasing. To rozwinięcie rozpoczętej trzy miesiące temu akcji Czas Polskich Przedsiębiorców.
O autorze
0 min czytania 2015-09-09

W czerwcu Getin Leasing podjął zobowiązanie, że jeżeli poparcie dla akcji na jej stronie internetowej przekroczy próg 30 000 głosów, wyemituje w telewizji spot o polskich przedsiębiorcach. Idea spotkała się z dużym odzewem, a wyznaczony poziom poparcia został osiągnięty w 3 tygodnie. Premiera spotu odbyła się 6 września po głównym wydaniu serwisów informacyjnych w TVP1, Polsat i TVN.

Częścią kampanii jest również konkurs, w ramach którego przedsiębiorcy przesyłają historie swoich firm. Najciekawsze opowieści o ciężkiej pracy, potknięciach i sukcesach będą promowana na łamach Rzeczpospolitej. Wyłonieniem zwycięzców zajmie się konkursowe jury.

Działania reklamowe prowadzone są za pośrednictwem Internetu oraz telewizji. Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada wrocławska agencja Neon Shake. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny Muchas Gracias.


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj