Od 6 września trwa kampania informacyjna „Czas szybkich decyzji”, która ma na celu zwiększenie świadomości czynnika czasu, jako kluczowego w momencie zdarzeń drogowych oraz zwrócenie uwagi na to, jak pozornie nieszkodliwe nawyki, mogą stwarzać realne zagrożenie w sytuacjach niespodziewanych, takich przykładowo jak awaryjne hamowanie. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat, za kreację –agencja reklamowa Scholz&Friends. Pomysł na kampanię powstał w czasie warsztatów Klienta i wszystkich Agencji (Carat, Scholz&Friends i 180heartbeats).
Opel przygotował na ten weekend szereg atrakcji dla odwiedzających salony. Wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w specjalnych pokazach przygotowanych przez ratowników i instruktorów Polskiego Czerwonego Krzyża oraz dowiedzieć się jakie działania można podjąć, by zapobiec lub minimalizować skutki zdarzeń na drodze, a także jak udzielić pomoc osobom w wypadku.
W wybranych salonach będą także m.in.: symulatory dachowania, symulatory działania poduszki powietrznej, alkogogle, pokazy straży pożarnej.
Zobacz również
„Samochody Opla spełniają rygorystyczne standardy bezpieczeństwa potwierdzone najwyższymi notami organizacji konsumenckiej EuroNCAP, ale nawet najbardziej innowacyjne systemy nie zastąpią właściwych nawyków kierowców. Dlatego też uważam, że Światowy Dzień Pierwszej Pomocy jest świetną okazją do zwiększenia stanu wiedzy i umiejętności w tym zakresie” – mówi Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.
Dni otwarte w salonach Opla są bezpośrednio wspierane kampanią komunikacyjną pod hasłem „czas szybkich decyzji”, przygotowaną przez dom mediowy Carat Polska i Scholz&Friends Warszawa. W telewizji na kanałach ogólnopolskich oraz tematycznych emitowane są 20’’ spoty reklamowe. Dodatkowo 20” spoty emitowane są szeroko w stacjach radiowych. Reklama online wykorzystuje klasyczne formaty (double billboard, tripple billboard, wideboard, halfpage) oraz wideo (preroll, midroll). Kreacje wyświetlane są na największych portalach informacyjnych. W serwisie społecznościowym Facebook, na oficjalnym fanpage`u Opla, prowadzona jest angażująca komunikacja zwracająca uwagę na bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem. Codziennie pojawiają się kreacje w postaci ciekawostek odnoszących się bezpośrednio do bezpieczeństwa na drodze. Kampania potrwa do 14 września.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell