– Miesiączka, zwłaszcza ta pierwsza, to w naszym kraju ciągle temat tabu. Przeprowadzone przez nas badanie jasno pokazuje, że wiele mam w ogóle nie rozmawia ze swoimi córkami na ten temat. Wynika to po części z faktu, że obie strony są pozostawione same sobie. Mamom brakuje wystarczającej wiedzy o tym, jak rozmawiać z córkami, a te zmagają się z trudnymi emocjami i na własną rękę szukają informacji. Chcemy to zmienić i dlatego uruchomiliśmy kampanię „Porozmawiajmy, mamo”, w ramach której doradzamy, jak rozmawiać o dojrzewaniu – mówi Agnieszka Kowalska, brand manager No-spa w firmie Sanofi.
–Chcemy zachęcić mamy i córki do wykorzystania tego czasu na wzmacnianie istniejących relacji. W ramach akcji #CzasPomysłów proponujemy uczestniczkom aktywności, które mogą stać się pretekstem do wspólnego spędzania czasu i zacieśniania więzi z dorastającymi córkami, co w przyszłości może ułatwić również przeprowadzenie trudniejszych rozmów o dojrzewaniu – potwierdza Maciek Porębski, executive creative director Leo Burnett Warszawa.
Zobacz również
Akcja jest realizowana za pośrednictwem mediów społecznościowych i strony internetowej porozmawiajmymamo.pl, za treści tworzone dla kanałów odpowiada agencja Leo Burnett. Za publikację i moderowanie treści na profilu kampanii na Facebooku odpowiada agencja Publicis.
Kampania „Porozmawiajmy, mamo” powstała w 2019 r. jako projekt społeczny, w oparciu o koncepcję stworzoną przez agencję Leo Burnett na zlecenie firmy Sanofi. Celem projektu jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze – zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach