Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Czego chcą konsumenci? (infografika)

Jak pokazuje najnowsze badanie Sociomantic Labs, personalizacja przekazu reklamowego zdecydowanie poprawia konwersję oraz wpływa na otwartość konsumentów na skierowaną do nich informację.
O autorze
1 min czytania 2013-11-20

W świecie marketingu cyfrowego pozostaje jeszcze wiele miejsca do zagospodarowania pod kątem relacji między sprzedawcą a konsumentem. Konsumenci wykazują określone preferencje w stosunku do marki, produktów i zakupów online, o czym nie można zapominać. Mądrzy sprzedawcy dostrzegają, że zwykły retargeting może zakłócić komunikację z klientem, dlatego poszukują doskonalszych rozwiązań na drodze w docieraniu do niego ze skutecznym i dopasowanym przekazem.

Big Data = Smart Data dla lepszego zrozumienia konsumentów.

Warto wykraczać poza ograniczenia technologii czy standardy w marketingu, stawiając konsumenta w samym centrum naszej strategii. Zrozumienie tego, co lubi użytkownik sklepu oraz czego oczekuje w kontakcie z treściami generowanymi przez sprzedawcę jest kluczowe. Odpowiednie wykorzystanie danych pochodzących ze sklepu w personalizacji treści, odgrywa bardzo ważną rolę w podejściu skierowanym na potrzeby konsumentów.

Sociomantic przy współpracy z ResearchNow przeprowadził badanie, by sprawdzić jak ukierunkowana reklama dipslay oddziałuje na internautów kupujących w internecie. Oto kilka najciekawszych spostrzeżeń zawartych w infografice:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 41 proc. e-konsumentów kupuje określone produkty wchodząc na określone strony z zamysłem, że właśnie tam je znajdzie, przy czym cena produktów również wpływa na ich decyzje zakupowe;
  • 36 proc. badanych poświęca czas na poszukiwania pożądanego produktu i dokonuje zakupu w sklepie z najniższą ceną;
  • 70 proc. badanych konsumentów czuje się komfortowo widząc reklamy czy treści skierowane specjalnie do nich, co jest dobrą wiadomością dla marketerów korzystających z tego typu rozwiązań.
  • wysoko spersonalizowane reklamy mobilne wykazują cztery razy większe prawdopodobieństwo wpływania na zachowania zakupowe – 22 proc. vs 5 proc. (niespersonalizowane).

Więcej wyników, w tym siła dobrze spersonalizowanego przekazu w odbiorze użytkowników Facebooka, w materiale źródłowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się