W Dzikim Sadzie właśnie zebrano pierwsze czereśnie, a pracowite jeże uwijają się już z produkcją nowego wariantu. Tym razem oryginalni sadownicy świętują udane zbiory występem rodzinnej kapeli, a ich kawałek „Czereśnie, czereśnie” zapowiada się na hit tego lata. O talencie muzycznym rodzinki i o tym, czy jeże czują bluesa i przekonacie się oglądając nową reklamę Dzikiego Sadu.
Ta nieoczywista i barwna opowieść jest kontynuacją komunikacji marki z poprzednich lat. Sympatyczne jeże i niecodzienna rodzinka z Dzikiego Sadu będą także bohaterami szerokiej komunikacji w digitalu i social mediach. Kampania obejmuje również akcje samplingowe i działania w punktach sprzedaży.
Zobacz również
Nowy spot wspiera wprowadzenie trzeciego, obok Jabłka i Śliwki – wariantu marki, który od kwietnia jest w sprzedaży w całej Polsce.
Za kreację spotu odpowiada agencja 2012. Produkcją zajął się Opus Film, reżyserią – Bartek Ignaciuk, a muzykę skomponował Jan Komar. Działania digital i social media dla marki Dziki Sad prowadzi agencja GoldenSumbarine, działania PR – agencja ROOTS, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]