Przekaz uświadamia klientom, że mBank – profesjonalista w dziedzinie finansów – promuje dwa produkty bankowe: konto, które „samo oszczędza” oraz kredyt z wszystkimi formalnościami do załatwienia online.
W kampanii pojawia się Pan Czas – sympatyczny obserwator i komentator, niespodziewany gość w naszych domach, który z lekkością i humorem wspiera efektywniejszą formę codziennych działań, pomaga w podjęciu decyzji, które zazwyczaj odkładamy. Dzięki temu zaoszczędzony czas możemy wykorzystać na przyjemności.
Zobacz również
Multimedialna kampania konta i kredytu z Panem Czasem w roli głównej ma swoją silną odsłonę w telewizji i w internecie a dodatkowe wsparcie zapewniają nośniki OOH oraz działania w kanałach social mediowych.
Za reżyserię spotów odpowiada Paweł Borowski. Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film. Za postprodukcję odpowiada studio Delapost, a za strategię i zakup mediów agencja Mindshare.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach