„Cześć jestem Czas i pędzę” – mBank stawia na „dobry czas” w nowej kampanii

W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca 2020 rusza kampania pod tytułem „Pan Czas” opracowana przez agencję BBDO.
O autorze
0 min czytania 2020-06-17

Przekaz uświadamia klientom, że mBank – profesjonalista w dziedzinie finansów – promuje dwa produkty bankowe: konto, które „samo oszczędza” oraz kredyt z wszystkimi formalnościami do załatwienia online.

W kampanii pojawia się Pan Czas – sympatyczny obserwator i komentator, niespodziewany gość w naszych domach, który z lekkością i humorem wspiera efektywniejszą formę codziennych działań, pomaga w podjęciu decyzji, które zazwyczaj odkładamy. Dzięki temu zaoszczędzony czas możemy wykorzystać na przyjemności.

Multimedialna kampania konta i kredytu z Panem Czasem w roli głównej ma swoją silną odsłonę w telewizji i w internecie a dodatkowe wsparcie zapewniają nośniki OOH oraz działania w kanałach social mediowych.

Za reżyserię spotów odpowiada Paweł Borowski. Kampania została wyprodukowana przez Dynamo Film. Za postprodukcję odpowiada studio Delapost, a za strategię i zakup mediów agencja Mindshare.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj