Czesław Mozil promuje konkurs „Kozel Mix”

25 stycznia br. startuje „Kozel Mix”. Aktywacja piwa Kozel Kompanii Piwowarskiej opiera się na tworzeniu autorskich połączeń: Kozla Ležák i Kozla Černý. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku”, do której zaproszono Czesława Mozila.
O autorze
1 min czytania 2023-01-24

Żeby wziąć udział w aktywacji, wystarczy wejść na stronę konkursu, by w formie wirtualnej zabawy łączyć w różnych proporcjach piwa: Kozel Ležák i Kozel Černý oraz nazwać oryginalnie, z przymrużeniem oka mix „po Cześku”. Tworząc nazwę autorskiej mieszanki, można inspirować się nazwami wymyślonymi przez Czesława Mozila, który jest twarzą kampanii „Nazwij po Cześku”. Swoją recepturę można odtworzyć w świecie realnym.

Dla autorów najciekawszych mieszanek piw i nazw marka przygotowała 100 zestawów kufli. Konkurs potrwa do 31 marca 2023 r.

– „Kozel Mix” inspiruje konsumentów do odkrywania nowych smaków i tworzenia piwa dopasowanego do swoich preferencji. Piwa Kozel Ležák i Kozel Černý doskonale łączą i uzupełniają się walorami. Oryginalność autorskiego napoju podkreśli specjalnie utworzona nazwa. Liczymy na kreatywność i życzymy wiele radości podczas eksperymentowania – komentuje Barbara Baranowska, senior brand manager Kozla w Polsce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głównym motywem kampanii jest scenka obyczajowa ze spotkania Czesława Mozila i kozła Oldy – żywego symbolu piwa Kozel, którego efektem jest sytuacja rodem z czeskiego filmu i… „Huncwoticzek”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję kreatywną, działania digital i wsparcie PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Produkcją zajął się dom produkcyjny Moon films, zaplanowaniem i zakupem mediów dom mediowy Zenith. Szczegóły konkursu znajdują się na stronie www.kozel.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się