Cztery wesela i… rozwód – najnowsza własna produkcja reklamowa Panoramy Firm

W nowej odsłonie filmowej kampanii reklamowej Panorama Firm kolejny raz podkreśla znaczenie wyszukiwania lokalnego. Tym razem w kinie i w Internecie będzie można zobaczyć film pt. „Cztery wesela i… rozwód”.
O autorze
1 min czytania 2017-02-02

Życie pisze różne, czasem zaskakujące scenariusze, ale w razie potrzeby wszystkie firmy można znaleźć w wyszukiwarce lokalnej.

Koncepcja akcji zrodziła się w Dziale Komunikacji firmy Eniro Polska. „Reklama w kinie pozwala dotrzeć do atrakcyjnej i aktywnej grupy docelowej. Sami często chodzimy do kina i w trakcie dyskusji przekonałem się, że największe wrażenie robią na nas reklamy przygotowane specjalnie dla kinowej publiczności. Stąd pomysł, aby reklamy „udawały” trailery wymyślonych filmów.”– mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR, Eniro Polska. Za pomysł i produkcję spotów w całości odpowiadają pracownicy działu. „Dział Komunikacji tworzą ludzie kreatywni, dodatkowo posiadający kompetencje pozwalające nie tylko na wymyślenie konwencji i tytułu filmu, ale również przygotowanie scenariusza, selekcję ujęć, montaż i przygotowanie filmu do emisji. Po naszej stronie jest także dystrybucja filmu w sieci”. – dodaje Wojciech Komosa. „Posiadanie takiego zespołu w firmie to duży atut, a także realna oszczędność, bo nie musimy korzystać z zewnętrznych agencji reklamowych. Całą kampanię możemy sami sprawnie przygotować, bawiąc się słowem i obrazem, jednocześnie poszerzając własne umiejętności”. – podsumowuje Wojciech Komosa.

W nietypowej kampanii reklamowej wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl promowana jest za pomocą typowych w promocji hitów kinowych zapowiedzi (tzw. trailerów). Zapowiedzi odnoszą się do fikcyjnych filmów, ale także konkretnych branż dostępnych w wyszukiwarce. W filmie pt. „Cztery wesela i… rozwód” są to 2 branże – organizacja wesel oraz usługi prawnicze. Natomiast w trzech pierwszych odsłonach kinowej kampanii Panoramy Firm była to branża tuningowa („Warsaw Drift. Czas Tunerów”), biżuteria („Władcy pierścionków. Powrót jubilera”) oraz branża komputerowa (. „Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy”).

Wszystkie filmy z kampanii reklamowej można obejrzeć na:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cztery wesela i… rozwód

Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warsaw Drift. Czas Tunerów

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Władcy pierścionków. Powrót jubilera

Kampania obejmuje kina sieci Cinema City i Helios w największych miastach w Polsce. Filmy będą także promowane na kanałach społecznościowych firmy: Facebook, YouTube, LinkedIn.