Wszyscy czterej pracownicy rozpoczęli pracę w agencji na nowo utworzonych stanowiskach, wzmacniając zespół ze względu na nowe projekty takie jak „Puchar 1000 Goli” (realizowany we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej) czy kampanie mediowo-influencerskie dla takich marek jak KFC, Oshee czy Blik. Ich kompetencje zostaną wykorzystane także przy planowanej rozbudowie poszczególnych segmentów w firmie, w szczególności dot. influencer marketingu.
Kamil Lewandowski dołączył do agencji, przechodząc z Shark Agency, gdzie pełnił rolę account managera, realizując współprace m.in. z firmami takimi jak Totalizator Sportowy, STS czy Fortuna. W Arskom Sport Brokers zajmuje się obsługą projektów, w których przewidziany jest udział ambasadorów lub mediów sportowych z portfolio agencji.
Zobacz również
Karol Radzikowski wzmocnił dział sprzedażowy firmy. W pracy skupi się na sprzedaży usług agencji partnerskiej Spotlight Agency i nowych produktów. Od lat funkcjonuje na styku biznesu sportowego i sprzedaży. Do tej pory pracował m.in. dla legalnego bukmachera ETOTO, a wcześniej w dziale sprzedaży sportowej Agory.
Trzecim nabytkiem Arskom Sport Brokers jest Karol Sobczyński, który jako product specialist zajmuje się prowadzeniem komunikacji w social mediach dla klientów ze szczególnym uwzględnieniem TikToka. Sobczyński od 9 lat funkcjonuje w świecie influencer marketingu, nowych mediach, w tym YouTube, a od półtora roku prowadzi własne konto na TikToku, mając ponad 600 tysięcy obserwujących. W Arskom Sport Brokers będzie wspierać twórców w zakresie startu i skutecznego rozwoju komunikacji w tym kanale.
Jako ostatni do zespołu dołączył Szymon Wojda, który jako junior account executive został włączony przede wszystkim do działań projektowych na rzecz klientów agencji. Wojda pierwsze kroki w marketingu sportowym stawiał w Legii Warszawa, gdzie m.in. pełnił obowiązki rzecznika prasowego sekcji koszykarskiej tego klubu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– W przeciwieństwie do tradycyjnych sportów, my okienko transferowe mamy otwarte cały rok. Jesień jest ważnym momentem nie tylko wsparcia dla bieżących projektów, ale przede wszystkim w kontekście planowania przyszłego roku. Cieszę się z szerokiego spektrum osób i ich kompetencji, które dodaliśmy i widząc, jak szybko znajdujemy pokrycie dla ich działań, już szukamy nowych lub podobnych kompetencji na rynku na przyszły rok. Wiemy już, jak docierać do core’owej grupy odbiorców sportu, chcemy w 2022 roku skupić się na nowych mediach i nowych grupach docelowych – podkreśla Marek Buklarewicz, CEO agencji Arskom i Sport Brokers.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja Arskom działa na rynku od 2012 roku, stawiając sobie za cel przenoszenie do świata biznesu sportowych emocji i wartości. W 2019 r. w ramach Grupy Arskom powstała pierwsza w Polsce agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich z branży sportowej – Sport Brokers. Obecnie spółki stawiają sobie za cel stworzenie własnych projektów i produktów docierających do różnych grup docelowych.