Cztery wzmocnienia agencji marketingu sportowego Arskom Sport Brokers

Agencje Arskom Sport Brokers rozszerzają kadrę zespołu. Do drużyny dołączyli Kamil Lewandowski (senior account executive), Karol Radzikowski (sales specialist), Karol Sobczyński (product specialist) oraz Szymon Wojda (junior account executive).
O autorze
2 min czytania 2021-11-16

Wszyscy czterej pracownicy rozpoczęli pracę w agencji na nowo utworzonych stanowiskach, wzmacniając zespół ze względu na nowe projekty takie jak „Puchar 1000 Goli” (realizowany we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej) czy kampanie mediowo-influencerskie dla takich marek jak KFC, Oshee czy Blik. Ich kompetencje zostaną wykorzystane także przy planowanej rozbudowie poszczególnych segmentów w firmie, w szczególności dot. influencer marketingu.

Kamil Lewandowski dołączył do agencji, przechodząc z Shark Agency, gdzie pełnił rolę account managera, realizując współprace m.in. z firmami takimi jak Totalizator Sportowy, STS czy Fortuna. W Arskom Sport Brokers zajmuje się obsługą projektów, w których przewidziany jest udział ambasadorów lub mediów sportowych z portfolio agencji.

Karol Radzikowski wzmocnił dział sprzedażowy firmy. W pracy skupi się na sprzedaży usług agencji partnerskiej Spotlight Agency i nowych produktów. Od lat funkcjonuje na styku biznesu sportowego i sprzedaży. Do tej pory pracował m.in. dla legalnego bukmachera ETOTO, a wcześniej w dziale sprzedaży sportowej Agory.

Trzecim nabytkiem Arskom Sport Brokers jest Karol Sobczyński, który jako product specialist zajmuje się prowadzeniem komunikacji w social mediach dla klientów ze szczególnym uwzględnieniem TikToka. Sobczyński od 9 lat funkcjonuje w świecie influencer marketingu, nowych mediach, w tym YouTube, a od półtora roku prowadzi własne konto na TikToku, mając ponad 600 tysięcy obserwujących. W Arskom Sport Brokers będzie wspierać twórców w zakresie startu i skutecznego rozwoju komunikacji w tym kanale.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jako ostatni do zespołu dołączył Szymon Wojda, który jako junior account executive został włączony przede wszystkim do działań projektowych na rzecz klientów agencji. Wojda pierwsze kroki w marketingu sportowym stawiał w Legii Warszawa, gdzie m.in. pełnił obowiązki rzecznika prasowego sekcji koszykarskiej tego klubu.

– W przeciwieństwie do tradycyjnych sportów, my okienko transferowe mamy otwarte cały rok. Jesień jest ważnym momentem nie tylko wsparcia dla bieżących projektów, ale przede wszystkim w kontekście planowania przyszłego roku. Cieszę się z szerokiego spektrum osób i ich kompetencji, które dodaliśmy i widząc, jak szybko znajdujemy pokrycie dla ich działań, już szukamy nowych lub podobnych kompetencji na rynku na przyszły rok. Wiemy już, jak docierać do core’owej grupy odbiorców sportu, chcemy w 2022 roku skupić się na nowych mediach i nowych grupach docelowych – podkreśla Marek Buklarewicz, CEO agencji Arskom i Sport Brokers.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencja Arskom działa na rynku od 2012 roku, stawiając sobie za cel przenoszenie do świata biznesu sportowych emocji i wartości. W 2019 r. w ramach Grupy Arskom powstała pierwsza w Polsce agencja zajmująca się sprzedażą oraz obsługą kampanii mediowych i influencerskich z branży sportowej – Sport Brokers. Obecnie spółki stawiają sobie za cel stworzenie własnych projektów i produktów docierających do różnych grup docelowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się