Dotychczasowy design produktu nie był zmieniany od 2011 roku. W związku z tym brakowało mu nowoczesności i świeżości, zarówno w kontekście dopasowania do platformy komunikacyjnej, jak i trendów w projektowaniu.
Zadaniem dla Czteryczwarte Brand Design był nowy design Lecha, mający na celu komunikację cech wizerunkowych marki, takich jak: nowoczesność, premium, orzeźwienie, energia, optymizm. Klientowi zależało na zmianie ewolucyjnej, respektującej kapitał wizualny marki, w szczególności kolorystyki i stałych elementów BI, decydujących o rozpoznawalności („tab” z pionowo ustawionymi literami LECH).
Zobacz również
Pracując nad marką, projektanci Czteryczwarte zadbali przede wszystkim o większą siłę opakowania i poprawę widoczności na półce. Wprowadzono ożywienie kolorów, zmianę ich nasycenia i tekstury, by uzyskać efekt orzeźwiającej, energetycznej zieleni i zwiększyć wrażenie chłodu i świeżości. Celem redesignu było także podniesienie postrzeganej jakości marki, stąd uproszczenie logotypu i zmiana formy liternictwa na bardziej współczesną i prostszą.
Tak zaprojektowany Lech jest teraz wyrazisty i pewny siebie!
Słuchaj podcastu NowyMarketing