Chłopska Pędzona to linia wódek i nalewek nawiązująca do domowej produkcji alkoholu i bazująca na tradycyjnych recepturach. Pozycjonowanie marki nie znajdowało odzwierciedlenia w dotychczasowych opakowaniach, stąd zdecydowano o potrzebie zmian wizualnych.
Celem projektantów z Czteryczwarte było dodanie atrybutów typowych dla kategorii mocnych alkoholi oraz wyeksponowanie marki na półce. Dzięki umiejętnemu połączeniu poszczególnych elementów zrealizowany projekt oddaje ideę tradycyjnych metod wytwarzania. Koncept „wódki domowej” komunikowany jest ilustracją, ale także kolorystyką poszczególnych wariantów, bazującą na kolorach ziemi i natury. Dodatkowo wspiera go etykieta imitująca stary papier oraz czcionka stylizowana na odręczną. Kształt etykiety oraz użyte liternictwo podkreślają, że produkt należy do kategorii mocnych alkoholi.
Zobacz również
Prace objęły 8 SKU. Nowe etykiety wyróżnia porządek i właściwa hierarchia elementów na opakowaniu, co sprzyja budowaniu silnej, widocznej na półce marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing