Pierwsze efekty można już zobaczyć na stronie internetowej oraz na portalu Facebook. Projekt ma na celu zmianę postrzegania bezdomnych psów jako tych drugiej, gorszej kategorii, dlatego w czasie całej akcji zaprezentowanych zostanie ok. 25 sesji zdjęciowych, w których psiaki wcielą się w rolę modelek niczym z Vogue’a. Inicjatorem kampanii jest start-up z branży kreatywnej Ostrosiostro.
Jak mówi pomysłodawca akcji Paweł Cichoń, Po psu ta moda – to trochę przewrotnie o modzie, trochę inaczej o psach do adopcji. Do tej pory wszyscy przedstawiali zwierzaki ze schroniska jako smutne, poszkodowane i biedne. My zrywamy z tym stereotypem i w niestandardowy sposób pokazujemy, że mogą one stać się obiektem pożądania niczym gwiazdy na okładkach magazynów. Cały dochód, który uda się pozyskać w ramach kampanii zostanie przekazany na wsparcie bezdomnych zwierząt.