Czy da się dobrze bawić bez alkoholu? Heineken przekonuje, że to możliwe!

Czy da się dobrze bawić bez alkoholu? Heineken przekonuje, że to możliwe!
Niektórzy twierdzą, że dobrze można się bawić tylko w towarzystwie pięknych kobiet i dobrego alkoholu. Jeśli na pierwsze jesteśmy w stanie przytaknąć, to kwestię alkoholu rozwiązuje nowa kampania Heinekena, której towarzyszy wprowadzeniu na rynek ich nowego bezalkoholowego piwa 0.0.
O autorze
0 min czytania 2017-07-07

60-sekundowy manifest telewizyjny zachęca do imprezowania i spędzania czasu z przyjaciółmi w różny sposób, oczywiście w towarzystwie nowego, bezalkoholowego piwa. Przekonuje nas, że powinniśmy być otwarci i bawić się nawet bez spodni!

Kampania „Otwarte dla wszystkich” szturmem ruszyła na Europę i pokazuje, w humorystycznych scenkach, typowe dla nas momenty, w których pijemy alkohol. Zobaczcie sami 😉








Za przygotowanie spotów i kampanii odpowiedzialna jest agencja Publicis Italy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czy według Ciebie brakuje tu jeszcze jakieś typowej sytuacji? Daj nam znać, która kreacja najbardziej przypadła Ci do gustu!

Słuchaj podcastu NowyMarketing