Czy jest na to METOD? – odpowiedzi szuka K2 wraz z IKEA Polska

Agencja K2 w ramach stałej współpracy z marką IKEA stworzyła format video na YouTube pt. „Czy jest na to METOD?”. Format jest główną osią aktualnej kampanii internetowej towarzyszącej niedawnej premierze systemu kuchennego METOD.
O autorze
0 min czytania 2014-05-16

Bohaterami formatu są Ewa i Stefan. Ona charyzmatyczna dekoratorka wnętrz, on pragmatyczny wykonawca. Razem w lekki i jednocześnie rzeczowy sposób sprawdzają CZY JEST METOD na problemy polskich kuchni. Wyzwanie bohaterom formatu może rzucić każdy internauta za pomocą specjalnego formularza. Na szczęśliwców, których wyzwania zostaną rozwiązane przez Ewę i Stefana, czekają projekty kuchni! Dodatkowo format jest wspierany kampanią na YouTube, Google AdWords oraz na Facebooku.

Pierwszy odcinek formatu poświęcony jest Pani Marii z Katowic. Synowie chcą pomóc w remoncie kuchni, ale Pani Maria martwi się o swoje 3 koty. Kuchnia to przecież ich ulubione miejsce! CZY JEST NA TO METOD?!

Format dostępny jest pod linkiem: www.youtube.com/user/IKEApolska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Firmy K2 i IKEA współpracują ze sobą już od ponad 12 lat.

Słuchaj podcastu NowyMarketing