Wyniki badania pokazują, że Polacy z biegiem lat staja się coraz bardziej otwarci. Nie ograniczamy się już do swojego najbliższego otoczenia jakim jest rodzina i sąsiedzi. Coraz bardziej otwieramy się na społeczeństwo. Co więcej nie tylko mówimy o tym, bo tak wypada i takie są oczekiwania społeczne, zastosowanie metody BIOCODE wskazuje, że jesteśmy tych postaw pewni.
W kampanii na temat otwartości Polaków wzięli udział Twórcy zrzeszeni w sieci partnerskiej LifeTube – iluzjonista Y, Rob$on, Karol Paciorek oraz Reżyser Życia.
Zobacz również
Reżyser Życia przeprowadził eksperyment społeczny, w którym sprawdził, jak możemy otworzyć się na ludzi. W jego filmie wystąpiły osoby które pozornie, bardzo się od siebie różnią.
Iluzjonista Y spytał Polaków, czy są otwarci na nowe technologie. Ich deklaracje skonfrontował z rzeczywistością, wystawiając swoich rozmówców na magiczną próbę
Karol Paciorek, w kolejnym odcinku Kto Wie Ten Wie, podjął temat otwartości na inność i udowodnił, że jesteśmy bardziej otwarci, niż nam się wydaje.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Robson przygotował vlog o otwartości, w którym zdradził, co zrobił żeby otworzyć się na nowych ludzi i doświadczenia. W filmie oddał też głos swoim widzom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Materiały Twórców zostały opublikowane na landing page’u akcji. Autorzy filmów pojawią się też w najbliższych dniach w DDTVN oraz na antenie Polsat News.