Czy Polacy są otwartym narodem? Sprawdzają: Karol Paciorek, Reżyser Życia, iluzjonista Y i Rob$on

O Polakach mówi się, że są gościnni i zaradni życiowo, ale co my sami myślimy na swój temat? Na zlecenie firmy Porta Instytut Neurohm zrealizował badania na temat otwartości Polaków. Wyniki badań zostały ogłoszone wczoraj podczas konferencji prasowej w Mito Cafe.
O autorze
1 min czytania 2017-03-24

Wyniki badania pokazują, że Polacy z biegiem lat staja się coraz bardziej otwarci. Nie ograniczamy się już do swojego najbliższego otoczenia jakim jest rodzina i sąsiedzi. Coraz bardziej otwieramy się na społeczeństwo. Co więcej nie tylko mówimy o tym, bo tak wypada i takie są oczekiwania społeczne, zastosowanie metody BIOCODE wskazuje, że jesteśmy tych postaw pewni.

W kampanii na temat otwartości Polaków wzięli udział Twórcy zrzeszeni w sieci partnerskiej LifeTube – iluzjonista Y, Rob$on, Karol Paciorek oraz Reżyser Życia.

Reżyser Życia przeprowadził eksperyment społeczny, w którym sprawdził, jak możemy otworzyć się na ludzi. W jego filmie wystąpiły osoby które pozornie, bardzo się od siebie różnią.

Iluzjonista Y spytał Polaków, czy są otwarci na nowe technologie. Ich deklaracje skonfrontował z rzeczywistością, wystawiając swoich rozmówców na magiczną próbę

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Karol Paciorek, w kolejnym odcinku Kto Wie Ten Wie, podjął temat otwartości na inność i udowodnił, że jesteśmy bardziej otwarci, niż nam się wydaje.

Robson przygotował vlog o otwartości, w którym zdradził, co zrobił żeby otworzyć się na nowych ludzi i doświadczenia. W filmie oddał też głos swoim widzom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Materiały Twórców zostały opublikowane na landing page’u akcji.  Autorzy filmów pojawią się też w najbliższych dniach w DDTVN oraz na antenie Polsat News.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się