Do tej pory co roku Polacy stawali na podium Mistrzostw – mają w kolekcji już złoty medal, dwa srebrne i dwa brązowe. Czy pora zdublować wreszcie i złoto?
Dumę z reprezentowania własnej ojczyzny na Mistrzostwach Świata w ostatni lipcowy weekend poczuje blisko 270 zawodników z 28 krajów świata. W turnieju udział wezmą piłkarze (chłopcy i dziewczęta do 17 roku życia) z domów dziecka z Wietnamu, Tajlandii, Palestyny, Japonii, Jordanii, Nepalu, oraz krajów całej Europy, m.in.: Słowenii, Litwy, Chorwacji, Białorusi, Rosji, Niemiec, Hiszpanii, Holandii, Macedonii, Estonii, Serbii, Słowacji, Ukrainy, Francji, Węgier, Bośni i Hercegowiny, Łotwy, Belgii, Portugalii i Czech.
Zobacz również
– Wśród dzieci z domów dziecka jest tyle samo utalentowanych piłkarzy, co wśród dzieci wychowywanych przez rodziców. Ci młodzi ludzie mają takie samo prawo, by swoje talenty, pasje i marzenia realizować. Ale jest im trudniej. Trzeba więc te możliwości stwarzać, a szanse wyrównywać. To właśnie stara się robić „Nadzieja na Mundial”, a my cieszymy się, że możemy ją wspierać – mówi Katarzyna Scheer, Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej sieci sklepów Biedronka – głównego sponsora Mistrzostw.
Na małych i dużych kibiców, którzy w niedzielę 29 lipca przyjdą na Legię, czeka mnóstwo atrakcji. Dla najmłodszych organizatorzy przygotowali wielki sportowy piknik, podczas którego odbędzie się Festiwal Słodkości Świata, gry i zabawy sportowe prowadzone przez animatorów, a wśród piknikowiczów rozdane zostanie 100 piłek. Na nieco starszych kibiców czeka Strefa Gwiazd, w której autografy rozdawać będą goście specjalni Mistrzostw –piłkarskie sławy, aktorzy i najpopularniejsi polscy youtuberzy i vlogerzy, którzy po wielkim finale Mistrzostw zmierzą się w Meczu Gwiazd: Telewizja vs Internet. Na murawę Legii wybiegną m.in. jokerzy: Maniche, Frank Verlaat, Dariusz Dziekanowski, Sebastian Mila, Tomasz Kłos, Radosław Gilewicz i Jacek Krzynówek, którzy wspierać będą drużynę Telewizji (w jej składzie m.in. Tomasz Oświęciński, Mateusz Kmiecik, Robert Moskwa, Sebastian Wątroba, Wojciech Czerwiński i Andrzej Popiel) i team Internetu (reprezentować go będą m.in. Y, Junajted, Grabagra, Tivolt, PNTCMZ, Ziemniak i Kameralnie).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wstęp dla publiczności jest wolny w niedzielę od godz. 11:00.
Słuchaj podcastu NowyMarketing