fot. Robert Harrison and Robbie Postma
W agencji J. Walter Thompson Amsterdam w porze lunchu będziesz mógł doświadczyć uniesień kulinarnych, dzięki pracującemu tam szefowi kuchni – Robbiemu Postma. Kucharz, wraz z fotografem agencji stworzyli niesamowity projekt wizualny.
Zobacz również
Panowie w dość nietuzinkowy sposób sfotografowali składniki różnych potraw. Powstałe fotografie nie są efektem pracy w programach graficznych. Każdy element, każde ziarno ryżu zostało dodane ręcznie, bez pomocy Photoshopa. Efekt jest niesamowity, choć dość niepokojący! Na nas robi ogromne wrażenie!
„Ten projekt w istocie opowiada o dążeniu do doskonałości i pokazuje, jak ogromnej ilości czasu i uwagi potrzeba do stworzenia czegoś pięknego” – mówi Robbie Postma.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Innym przykładem wykorzystania jedzenia w reklamie jest kampania dla Cotton Inc.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Projekt miał za zadanie wykazać jak łatwa do prania i pielęgnacji jest bawełna marki. We współpracy z fotografem Jimmem Marble powstały zdjęcia ubrań w kompozycji z jedzeniem, które bardzo łatwo może wybrudzić nasze ubrania.
Na zdjęciach zobaczymy między innymi chłopaka w białej koszuli, w którego sąsiedztwie znajdują się lampki z czerwonym winem.
W ramach kampanii marka stworzyła stronę, na której znajdziemy porady, jak łatwo usunąć plamy po jedzeniu. Sprawdźcie ją → tutaj.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest Agencja DDB New York.
Znacie inne przykłady takich projektów wizualnych? Dajcie znać w komentarzach.