Sztuczna inteligencja nie jest czymś nieznanym. Prawda jest taka, że obecnie duża część populacji ma styczność z aplikacjami AI na co dzień. Filmowe rekomendacje oparte na tym, co oglądałeś wcześniej na Netflixie? To sztuczna inteligencja. Droga i czas dostawy zamówienia Uber Eats? To też jest sztuczna inteligencja. W ostatnich latach AI wplotła się w nasze codzienne życie w sposób, z którego możemy nawet nie zdawać sobie sprawy.
Od rana do wieczora, podczas wykonywania codziennych czynności, technologia sztucznej inteligencji napędza większość naszych działań. Po przebudzeniu wielu z nas sięga po telefon komórkowy lub laptopa, aby rozpocząć dzień. Stało się to automatyczne i integralne z naszym funkcjonowaniem w zakresie podejmowania decyzji, planowania i poszukiwania informacji. Po włączeniu naszych urządzeń natychmiast wchodzimy w interakcję ze sztuczną inteligencją – rozpoznawanie twarzy, e-maile, aplikacje, media społecznościowe, wyszukiwarka Google, a nawet bankowość internetowa.
Zobacz również
Czy roboty już wkrótce zastąpią ludzi? Coraz częściej zadajemy to pytanie bo sztuczna inteligencja wkracza w naszą codzienność coraz mocniej. Odpowiedź na to pytanie zna Ada Florentyna Pawlak – prawniczka i antropolożka technologii, która w nowym odcinku Digi Świat wytłumaczy na czym polega działanie sztucznej inteligencji i gdzie się ją wykorzystuje. Widzowie będą mogli zobaczyć roboty, których mimika i zachowanie coraz mniej różnią się od ludzkich.W odcinku zostanie przybliżony też temat wirtualnych influencerów, których odróżnienie od realnych postaci staje się coraz trudniejsze.
Więcej informacji z video i materiałach dodatkowych na stronie Fundacji Digital University.
Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym odcinkiem przygotowanym przez Fundację Digital University i dentsu Polska.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Patronat medialny nad akcją objęły portale NowyMarketing, Wirtualna Polska oraz Vibez. Produkcją zajęła się agencja The Story Lab (dentsu Polska).
Słuchaj podcastu NowyMarketing