Czy Twoja firma jest przygotowana na odejście dobrego sprzedawcy?

Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży? Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika? Jak zarządzać realizacją sprzedaży i w jaki sposób planować jej budżet? W jaki sposób rozpoznawać manipulacje handlowców i reagować na nie?
O autorze
1 min czytania 2015-03-19

Odpowiedzi na te pytania poznają Uczestnicy VIII Ogólnopolskiej Konferencji Szefów Sprzedaży 2015.

28 maja w warszawskim hotelu Novotel Airport odbędzie się już 8. edycja najbardziej renomowanej i praktyczno-warsztatowej konferencji zarządzania zespołami sprzedażowymi, która co roku gromadzi rekordową liczbę decydentów z obszaru sprzedaży w Polsce.

Dr Joanna Heidtman podpowie jak efektywnie zarządzać działem sprzedaży i zapobiec osiadaniu handlowców na laurach. Jak budować autorytet skutecznego szefa sprzedaży, za którym pójdzie zespół podczas certyfikowanych warsztatów zdradzi Rafał Tabaczek, Trener Alior Instytut Biznesu, zwycięzca w prestiżowym konkursie Polish National Sales Awards w kategorii najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku. Wskazówkami jak przygotować się do realizacji cyklicznych zadań menadżerskich, które mają bezpośredni wpływ na sprzedaż podzieli się Robert Noworolski – współzałożyciel, prezes i Senior Partner Quest Change Managers. Warsztaty z budowania i wdrażania systemu pracy opartego na „dobrej wielozadaniowości” poprowadzi Marek Kowalczyk – ekspert w zakresie zarządzania strategicznego i zarządzania projektami, twórca i prezes zarządu MANDARINE Project Partners. W jaki sposób planować i zabezpieczać realizację budżetu sprzedaży opowie Maciej Kroenke, który na stanowisku Head of Pricing w międzynarodowej grupie usług B2B, odpowiadał za budowę i realizację polityki cenowej na 5 rynkach Europy Centralnej i Zachodniej. Jak przygotować się na odejście kluczowego pracownika i wykorzystanie przez niego tajemnic handlowych zaprezentuje Robert Solga, radca prawny specjalizujący się w zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i ochronie informacji biznesowych.

Konferencja podzielona jest na 3 wyjątkowe bloki tematyczne:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • coaching przywódczy,
  • wyzwania
  • narzędziownia szefa sprzedaży.

W każdym prelekcja i certyfikowane warsztaty.

Czego nauczysz się podczas Konferencji?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Poznasz narzędzia i metody, dzięki którym będziesz skuteczniej porozumiewał się z zespołem i zarażał handlowców swoją wizją.
  • Będziesz potrafił wykorzystać zdobytą wiedzę do sprawniejszego zarządzania handlowcami i bezpośredniego zwiększenia sprzedaży.
  • Zdobędziesz certyfikaty ukończenia poszczególnych warsztatów oraz certyfikat uczestnictwa w konferencji.
  • Poznasz osoby, które odpowiadają za sprzedaż w czołowych firmach w Polsce i wymienisz się doświadczeniami – takie znajomości zawsze procentują! 

Kongres zakończy się panelem specjalnym, podczas którego prelegenci odpowiedzą na pytania Uczestników. Zarezerwuj miejsce już teraz! Im wcześniej, tym większy rabat! 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Weź udział w 8. edycji najbardziej rozpoznawalnego i praktycznego wydarzenia sprzedażowego w Polsce!

kiedy: 28.05.2015, godzina 9:00
gdzie: Novotel Airport Warszawa
koszt, rezerwacja