Bohaterowie spotu w bardzo wczesnej fazie poddali się operacjom plastycznym, gdyż nie mogli się pogodzić ze swoimi mankamentami. Szybko przekonują się jednak, że to tylko półśrodek i prawda niespodziewanie wychodzi na jaw. Koniec historii wygląda jak zabawny koniec komedii, zobaczcie!
Diesel już podczas zimowej kampanii zachęcał do akceptowania wad i skaz, gdyż te powodują, że jesteśmy wyjątkowi i wyróżniamy się z tłumu. Przesłanie marki jest proste: „Rób to, co kochasz, nawet jeśli to nie jest idealne, zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić, znajdź odwagę, by z dumą i odwagą nosić swoje wady „.
Zobacz również
PS
W ubiegłym roku Levis opublikował piękną reklamę, która powstała, by świętować wartości, które wyznajemy w zróżnicowanym społeczeństwie. Reklama „Circle” podsumowuje, że mimo wszystkich różnic, jesteśmy połączeni i bardziej podobni do siebie, niż nam się wydaje, a dzięki temu stajemy się silniejsi!
![IBRiS: Ponad połowa Polaków chce całkowitego zakazu reklamowania wyrobów alkoholowych [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/Projekt-bez-nazwy-2025-04-30T125749.962-142x0-c-default.png)
IBRiS: Ponad połowa Polaków chce całkowitego zakazu reklamowania wyrobów alkoholowych [BADANIE]