Nowy projekt dla samochodów Dacia przygotowany przez Digital Wonderland to test jakiego dotąd nie było. Podczas Dacia Euro Trip blogerzy z Make Life Harder wybiorą się w podróż Dacią Duster po krajach południowo-wschodniej Europy. Przez 2 miesiące przemierzą 7000 km szlakami oddalonymi od największych turystycznych skupisk, a swoje relacje opublikują na własnym fanpage’u. Niektóre z nich zobaczyć też będzie można na fanpage’u „Dacia. Wybieram mądrze.”
– Projekt Dacia Euro Trip opiera się na wykorzystaniu zbieżności w komunikacji marki Dacia oraz Make Life Harder. Dacia to marka dla ludzi pragmatycznych, poszukujących „mądrych wyborów”. W ich opinii samochód ma przede wszystkim jeździć, być niezawodnym i ekonomicznym w eksploatacji, a nie pełnić rolę symbolu statusu. Make Life Harder z kolei, w inteligenty i ironiczny sposób obnażają absurdy świata komercyjnego i podporządkowanego „lansowi”. Skłaniają w ten sposób do racjonalnego myślenia – komentuje Łukasz Chomyn, Senior Copywriter w Digital Wonderland.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Dacia Euro Trip to pierwsza w historii blogerów Make Life Harder tak duża komercyjna współpraca z marką. Ich fanpage akualnie śledzi ok. 120 tys. fanów. W 2012 roku otrzymali nagrodę Sztorm Roku w kategorii film i multimedia.