Dagna Ważyńska związana jest z branżą PR od 6 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczynała od pracy konsultanta, a następnie specjalisty ds. Public Relations w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości. Była również dziennikarką i prezenterką Internetowej Telewizji Lublin. Jako Communications Manager w spółce iFlow przeprowadziła rebranding marki Qmatic na polskim rynku oraz odpowiadała za działania komunikacyjne. Ostatnio związana z KnowledgeHub, w którym jako PR Specialist dbała o promocję i wizerunek funduszu inwestycyjnego i grupy mediowo-reklamowej skupiającej w portfolio 23 spółki w obszarach: Digital Marketing, Big Data, Social Media, Video, Mobile, UX, RTB.
Ważyńska jest absolwentką studiów podyplomowych PR w praktyce Akademii Leona Koźmińskiego oraz Dziennikarstwa i komunikacji Społecznej UMCS. Swoją pasją do Public Relations dzieliła się ze studentami, prowadząc przedmiot Public Relations w praktyce w Wyższej Szkole im. B. Jańskiego. Prywatnie jest miłośniczką jazzu, saksofonu i Parova Stelara.
Zobacz również
„Social WiFi nabrało rozpędu. Doświadczenie Dagny i jej znajomość rynku, wielu obszarów marketingu, technologii oraz środowiska start-upowo-inwestycyjnego, pozwoli nam wejść na wyższy poziom komunikacji. Chcemy wzmocnić i szerzyć kompetencje eksperckie w obszarach: HoReCa, Retail, Marketing, Eventy. Oprócz edukacji rynku i otwierania go na nowe standardy związane z wykorzystaniem inteligentnego WiFi w marketingu, Dagna ma budować świadomość Marketerów i społeczność #socialwifi. Jej wsparcie będzie dla nas dużym zastrzykiem nowej energii”, tłumaczy Artur Racicki, Prezes Social WiFi.