Daj coś od siebie – Tymbark rozkręca akcję na YouTube!

YouTuberzy zainspirowani świąteczną akcją Tymbarku postanowili również zrobić coś dobrego dla innych. Podjęli wyzwanie Kapsla i rozdając dobre uczynki zbierali razem z Tymbarkiem fundusze dla Szlachetnej Paczki.
O autorze
1 min czytania 2016-12-21

Dzięki akcji marka ma przekazać 25 tysięcy złotych na charytatywny cel – teraz widzowie mogą podwoić tę kwotę, podejmując wyzwanie od Twórców!

Prowadzący opuścili Studio Tymbark, by dać coś od siebie innym! W specjalnym odcinku twórcy nakręcili wyjątkową akcję. Każdy z nich dostał odrębne wyzwanie od Kapsla – 25 zadań do zrealizowania w ciągu 100 minut. Za wykonaną misję, Tymbark zobowiązał się przeznaczyć 25 tysięcy złotych na cele Szlachetnej Paczki.

Wraz ze swoimi gośćmi prowadzący podzielili się na trzy drużyny – w ciągu niecałych dwóch godzin wykonywali określone zadania. W akcji wzięło łącznie udział siedmioro YouTuberów – Zuzia, JDabrowsky oraz SKKF zaprosili do wyzwania  GlamPaulę, Kiśla, Wielmożnego Igora i ChocolateMilka. Jesteście ciekawi, kto śpiewał z przechodniami kolędy, kto rozdawał świąteczne pierniki i co jeszcze zrobili YouTuberzy, by zdobyć pieniądze na szczytny cel? Chcecie wiedzieć, czy im się udało? Przekonajcie się: 

Tyle dobra i pozytywnej energii w jednym odcinku… Dla Tymbarku to wciąż za mało! Właśnie dlatego YouTuberzy zaprosili widzów do wzięcia udziału w drugiej części wyzwania. Jeśli pod specjalnym odcinkiem uzbiera się 100 000 polubień, Tymbark przekaże kolejne 25 000 złotych Szlachetnej Paczce! Warto zatem nie zwlekać i kliknąć „łapkę w górę” po obejrzeniu filmu, by wraz z innymi dać coś od siebie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja odpowiedzialna za przeprowadzenie akcji (kreacja, produkcja, zakup mediów) na YouTube: TalentMedia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing