Dzięki akcji marka ma przekazać 25 tysięcy złotych na charytatywny cel – teraz widzowie mogą podwoić tę kwotę, podejmując wyzwanie od Twórców!
Prowadzący opuścili Studio Tymbark, by dać coś od siebie innym! W specjalnym odcinku twórcy nakręcili wyjątkową akcję. Każdy z nich dostał odrębne wyzwanie od Kapsla – 25 zadań do zrealizowania w ciągu 100 minut. Za wykonaną misję, Tymbark zobowiązał się przeznaczyć 25 tysięcy złotych na cele Szlachetnej Paczki.
Zobacz również
Wraz ze swoimi gośćmi prowadzący podzielili się na trzy drużyny – w ciągu niecałych dwóch godzin wykonywali określone zadania. W akcji wzięło łącznie udział siedmioro YouTuberów – Zuzia, JDabrowsky oraz SKKF zaprosili do wyzwania GlamPaulę, Kiśla, Wielmożnego Igora i ChocolateMilka. Jesteście ciekawi, kto śpiewał z przechodniami kolędy, kto rozdawał świąteczne pierniki i co jeszcze zrobili YouTuberzy, by zdobyć pieniądze na szczytny cel? Chcecie wiedzieć, czy im się udało? Przekonajcie się:
Tyle dobra i pozytywnej energii w jednym odcinku… Dla Tymbarku to wciąż za mało! Właśnie dlatego YouTuberzy zaprosili widzów do wzięcia udziału w drugiej części wyzwania. Jeśli pod specjalnym odcinkiem uzbiera się 100 000 polubień, Tymbark przekaże kolejne 25 000 złotych Szlachetnej Paczce! Warto zatem nie zwlekać i kliknąć „łapkę w górę” po obejrzeniu filmu, by wraz z innymi dać coś od siebie.
Agencja odpowiedzialna za przeprowadzenie akcji (kreacja, produkcja, zakup mediów) na YouTube: TalentMedia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing