„Daj im szansę”: akcja E.Wedel i Pyszne.pl przeciw marnowaniu jedzenia

„Daj im szansę”: akcja E.Wedel i Pyszne.pl przeciw marnowaniu jedzenia
Z okazji Międzynarodowego Dnia Świadomości o Marnowaniu Żywności, E.Wedel i Pyszne.pl przypominają, że jedzenie, które nie wygląda idealnie, wciąż może być absolutnie pyszne. Tylko od 29 września do 1 października (lub do wyczerpania zapasów) w serwisie Pyszne.pl dostępne będą specjalne paczki od E.Wedel.
O autorze
1 min czytania 2025-09-29

„Daj im szansę” to zestawy słodyczy, które posiadają lekkie defekty produkcyjne, ale zamiast trafić do utylizacji, otrzymują drugą szansę.

„Daj im szansę” to inicjatywa, która ma na celu pokazanie, że nieidealny wygląd nie oznacza gorszej jakości produktu. A dzięki współpracy E.Wedel z Pyszne.pl, akcja po raz pierwszy wychodzi poza mury sklepu z pamiątkami muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel – teraz warszawiacy będą mogli cieszyć się smakiem wyjątkowych słodyczy w domowym zaciszu, z dostawą prosto pod drzwi.

Przeczytaj: Rok działalności Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel – historia słodkiego sukcesu [WYWIAD] >>>


Wspólna akcja dwóch marek, w tym symbolicznym dniu, ma za zadanie przypomnieć, że walka z marnowaniem jedzenia zaczyna się od codziennych, świadomych wyborów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słodka przyjemność odkrywania smaku

Trend rozpakowywania blind boxów, czyli paczek o losowej zawartości, cieszy się coraz większą popularnością. Zestawy “Daj im szansę” również wpisują się w ten format, ale z dodatkiem pełnej gwarancji satysfakcji. Każdy zestaw zawiera element niespodzianki – kupujący nigdy do końca nie wie, jakie słodkości znajdzie w środku.

Przeczytaj: Gen Z pokocha kosmetyczne blind boxy? Fluff rusza z innowacyjną kampanią w Rossmannie [WYWIAD] >>>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja potrwa od 29 września (od godz. 15:00) do 1 października lub do wyczerpania zapasów. W związku z tym, że jest to produkt limitowany – jego liczba jest ograniczona i sprzedaż trwa tylko do wyczerpania zapasów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Codzienne wybory mają znaczenie

Międzynarodowy Dzień Świadomości o Marnowaniu Żywności został ustanowiony przez ONZ, by przypominać, że każdego roku na świecie marnuje się około 1/3 całej produkcji żywności. Według danych Eurostat, w Polsce na jednego mieszkańca przypada ponad 120 kg zmarnowanego jedzenia rocznie. Inicjatywy takie jak „Daj im szansę” pokazują, że problem można ograniczać w prosty i przyjemny sposób – także poprzez drobne decyzje zakupowe.

PS Kupuj samotne banany! Banki Żywności zachęcają, by ratować niechcianą żywność