„Daj mi wodę” – Psy zabierają głos

10 sierpnia 2015 ruszyła internetowa akcja pt. "Daj mi wodę" realizowana przez pracowników Warszawskiej Szkoły Reklamy i Szkoły Wizażu i Charakteryzacji SWiCH. Celem inicjatywy jest zachęcenie społeczności w dużych miastach do wystawiania misek z wodą dla zwierząt.
O autorze
1 min czytania 2015-08-13

Motywem przewodnim akcji jest krótkometrażowy film, w którym występują psy pracowników WSR i SWiCH: Mrówka, Pola, Tosia, Shila, Honor i Primo. Twórcom spotu zależało przede wszystkim na tym, by w miastach w bezdeszczowe i upalne dni pojawiały się miski z wodą dla zwierząt – nie tylko psów, ale też kotów, ptaków, wiewiórek czy jeży. Film jest utrzymany w zabawnej i kolorowej konwencji. Psy są umieszczone na różnokolorowych tłach i „śpiewają” prostą, szybko wpadającą w ucho piosenkę.

Inicjatorzy akcji: Anita Kot, Grzegorz Mikrut i Piotr Modzelewski dzięki wsparciu współpracowników z WSR i SWiCH w ciągu kilku dni stworzyli kilkunastosekundowy film, w którym główne role grają: Mrówka, Pola, Shila, Tosia, Honor i Primo. Zwierzęta czuły się bardzo swobodnie na planie filmowym – podawały łapy, spacerowały po studiu filmowym i wspólnie się bawiły. Przy wszystkich psach byli właściciele, którzy pomagali czteronogom w zagraniu ról.

Nazwa kampanii: Daj mi wodę
Kategoria ogólna: Ekologia i środowisko
Czas: 10.08.2015 – mamy nadzieję, że do końca Internetu
Kraj: Polska
Nadawca: Warszawska Szkoła Reklamy, Szkoła Wizażu i Charakteryzacji SWiCH
Wykonawca: Warszawska Szkoła Reklamy, Szkoła Wizażu i Charakteryzacji SWiCH, Piotr Gołębiowski
Adresaci: Mieszkańcy miast i wsi
Media: Internet


LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj