Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Daj mi wodę” – Psy zabierają głos

10 sierpnia 2015 ruszyła internetowa akcja pt. "Daj mi wodę" realizowana przez pracowników Warszawskiej Szkoły Reklamy i Szkoły Wizażu i Charakteryzacji SWiCH. Celem inicjatywy jest zachęcenie społeczności w dużych miastach do wystawiania misek z wodą dla zwierząt.
O autorze
1 min czytania 2015-08-17

Motywem przewodnim akcji jest krótkometrażowy film, w którym występują psy pracowników WSR i SWiCH: Mrówka, Pola, Tosia, Shila, Honor i Primo. Twórcom spotu zależało przede wszystkim na tym, by w miastach w bezdeszczowe i upalne dni pojawiały się miski z wodą dla zwierząt – nie tylko psów, ale też kotów, ptaków, wiewiórek czy jeży. Film jest utrzymany w zabawnej i kolorowej konwencji. Psy są umieszczone na różnokolorowych tłach i „śpiewają” prostą, szybko wpadającą w ucho piosenkę.

Inicjatorzy akcji: Anita Kot, Grzegorz Mikrut i Piotr Modzelewski dzięki wsparciu współpracowników z WSR i SWiCH w ciągu kilku dni stworzyli kilkunastosekundowy film, w którym główne role grają: Mrówka, Pola, Shila, Tosia, Honor i Primo. Zwierzęta czuły się bardzo swobodnie na planie filmowym – podawały łapy, spacerowały po studiu filmowym i wspólnie się bawiły. Przy wszystkich psach byli właściciele, którzy pomagali czteronogom w zagraniu ról. 


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj