Kampania potrwa do 14 lutego i będzie emitowana w telewizji: TV Puls, 4fun TV, w stacjach radiowych: RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Vox FM, Eska Rock, na ekranach LCD oraz w sieci KinAds. Dodatkowym wsparciem będzie kampania display online (m.in. Onet.pl) oraz działania w social mediach.
Zobacz również
– Logo Sympatii zmieniło kolorystykę i typografię. Przeprojektowany został sygnet, graficzny znak serca, który w nowej odsłonie jest bardziej nowoczesny – mówi Bartłomiej Kozłowski, dyrektor Działu Artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, odpowiadającego za nowe logo i kampanię.
– Rebranding portalu Sympatia.pl jest efektem strategii rozwoju naszej marki. Staramy się ciągle rozwijać nasz produkt, wprowadzać nowoczesne i funkcjonalne zmiany, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszego użytkownika. Nowe logo jest niejako symbolicznym zaznaczeniem ewolucji naszego portalu – mówi Agnieszka Cukierska, manager Sympatia.pl.
Dodatkowym wsparciem dla kampanii i rebrandingu będą dwie walentynkowe imprezy Sympatii, które, pod hasłem „Daj się poznać!”, odbędą się w krakowskim klubie B4
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
(10 lutego) oraz w warszawskim klubie Opera (11 lutego).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
SPOTY można obejrzeć i/lub pobrać TUTAJ.