Siedem czołowych agencji, zajmujących się marketingiem internetowym w Europie, ogłosiło zjednoczenie swoich sił w międzynarodowym porozumieniu – Dall int. Agencje członkowskie należą do 3% najlepszych partnerów Google (Google Premier Partners) w rejonie EMEA. Decyzja o sformalizowaniu współpracy zapadła w siedzibie Google w Dublinie.
Sojusz tworzy grupa najlepszych w branży, niezależnych agencji, zajmujących się marketingiem internetowym, które oferują rozwiązania skoncentrowane na kliencie i jakości jego obsługi w większym stopniu niż duże, międzynarodowe grupy mediowe. Filarem porozumienia jest otwarta i sprawna wymiana specjalistycznej wiedzy dotyczącej lokalnych rynków: belgijskiego, brytyjskiego, francuskiego, holenderskiego, niemieckiego, polskiego, skandynawskiego, włoskiego, a także rynków ze Wschodniej i Centralnej Europy. Zjednoczone agencje deklarują, że wspólnie mogą skuteczniej niż kiedykolwiek pracować nad rozwojem międzynarodowych projektów swoich klientów.
Zobacz również
Siłę Dall int. potwierdzają liczby: minimum 400 specjalistów, 50 firmowych certyfikatów i ponad 1000 klientów branży marketingu internetowego, analityki oraz automatyzacji marketingu w sektorze B2B oraz B2C w Europie. Dla założycieli Dal Int. duże znaczenie mają wartości, którymi na co dzień kierują się partnerzy organizacji: jakość usług, transpartentość działań, skoncentrowanie na potrzebach klientów i odbiorców ich usług lub produktów. Niemniej ważna jest sprawna wymiana wiedzy i doświadczeń, prowadzona z dbałością o uważną obserwację trendów. Oczekuje się, że do końca tego roku sojusz powiększy swój zasięg dzięki nowym członkom – niezależnym agencjom z pozostałych państw europejskich.
Dall int. obecnie współtworzą: #PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
AWE (Francja),
Bluerank (Polska),
Rich Clicks (Włochy),
Sleeping Giant Media (Wielka Brytania),
Traffic Builders (Holandia),
Universem (Belgia),
Web2Media (Dania, Norwegia, Szwecja).
W nieustannie zmieniającym się świecie digital trzeba utrzymywać pozycję lidera, będąc gwarantem posiadania aktualnej wiedzy z branży w skali globalnej. Dzięki porozumieniu, nasi klienci mają możliwość korzystania z usług wiodących agencji w Europie, działających w oparciu o uzyskanie najlepszych wyników, które przynoszą najwyższą jakość – ALLAN JØRGENSEN, PRZEWODNICZĄCY DALL INT.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Współzałożycielem Dall int. jest polska agencja Bluerank, specjalizująca się w dostarczaniu usług z obszaru marketingu internetowego, w tym m.in.: SEO, Digital Analytics, Paid Search, Social Media oraz opracowywaniu strategii obecności marki online.
Jesteśmy dumni z naszej obecności w tym elitarnym gronie oraz z tego, że możemy wyznaczać naszym klientom najlepsze z możliwych standardów marketingu internetowego, a także oferować międzynarodowy zasięg. Oprócz działalności stowarzyszenia na zewnątrz, opracowaliśmy wewnętrzny program szkoleń i dzielenia się wiedzą, zapewniając naszym pracownikom dostęp do najlepszych i najświeższych informacji, co w przyszłości przełoży się na bezpośrednie korzyści dla naszych klientów. – ZBIGNIEW NOWICKI WICEPRZEWODNICZĄCY DALL INT. ORAZ MANAGING DIRECTOR BLUERANK.
Oficjalna strona Dall int.