Zespół analityki K2 Media kładzie nacisk na odpowiednią atrybucję konwersji, wspierając w ten sposób klientów w wyborze mediów, by podejmowali właściwe, szybkie i trafne decyzje biznesowe. Opierając się na ustrukturyzowanych danych oraz wnioskach z nich płynących i bogatym doświadczeniu, zespół K2 Media może trafnie ocenić skuteczność planowanych działań już na wstępnym etapie kampanii.
Dzisiaj nie sztuką jest mieć rozbudowaną hurtownię danych. Wyzwaniem jest przedstawienie informacji w skondensowanej, czytelnej postaci tak, by były one użyteczne. Z tych powodów zdecydowaliśmy się w K2 Media na utworzenie nowego stanowiska dyr. SEO i analityki, które objął Damian. – komentuje Adam Wysocki, Dyrektor Zarządzający K2 Media.
Zobacz również
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, Leroy Merlin, LG, Meritum Bank, Nutricia, Orlen, PKO BP, Play, Polpharma, Provident, Sanofi-Aventis, Wittchen, Telepizza.