Dan Cake i DRE$$CODE przywracają budki z goframi w nowej, zaskakującej odsłonie

Dan Cake i DRE$$CODE przywracają budki z goframi w nowej, zaskakującej odsłonie
Marka Dan Cake wraz z kolektywem kreatywnym DRE$$CODE ruszają z ogólnopolską akcją promującą kultowe gofry Dan Cake. W roli głównej – nieużywana buda na gofry, sprowadzona znad morza i przerobiona na mobilną strefę rozrywki.
O autorze
1 min czytania 2025-06-18

W odpowiedzi na oczekiwania pokolenia Z, które coraz częściej domaga się realnych doświadczeń reklamowych łączących online z offlinem (64% gen Z, Kantar 2023), marka Dan Cake razem z grupą DRE$$CODE tworzą letnią, mobilną scenę koncertową stworzoną ze… starej budy po gofrach. Inspiracją do stworzenia kampanii były opowieści o beztroskich wakacjach nad morzem, których nieodłącznym elementem były gofry z budki.

– Postawiliśmy przed sobą ambitne wyzwanie – opracowanie kompleksowej idei kreatywnej oraz mechanizmu komunikacji marki Dan Cake, który w sposób autentyczny i atrakcyjny dotrze do młodszych grup odbiorców. To zadanie było szczególnie wymagające z uwagi na specyfikę kategorii, w której funkcjonujemy – charakteryzującej się stosunkowo niskim poziomem świadomości marek wśród konsumentów – opowiada Wiktor Kowalski, Head of Marketing w Dan Cake.

Nowe życie budy z goframi

Centralnym punktem kampanii jest pomysł rewitalizacji starej budki z goframi, która będzie mieć nową rolę – stanie się mobilną strefą rozrywki pod patronatem Dan Cake. Za metamorfozę odpowiadają twórcy z grupy DRE$$CODE – influencerzy znani z niekonwencjonalnych pomysłów. Specjalnie na trasę koncertową przerobią ją na… scenę muzyczną z DJ-ką. W filmie na swoim kanale YouTube opublikowanym 15 czerwca tworzą jeszcze jedną metamorfozę budki – przerabiają ją na Pokój Maćka, jednego z twórców DRE$$CODE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Gofry sprzyjają kreatywności – za każdym razem to nowy pomysł na smak, dodatki albo spontaniczny eksperyment. W kampanii przenosimy tę radość tworzenia z produktu na markę. A przy okazji dajemy nowe życie nieużywanej budzie na gofry – zgodnie z duchem future vintage nadajemy jej współczesną funkcję i nowe znaczenie – o projekcie opowiada Bartosz Walat, Dyrektor Kreatywny w Tears of Joy, agencji odpowiedzialnej za realizację kampanii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Letnia trasa koncertowa

Scena mobilna transformowana z budki z goframi rusza w trasę po Polsce:

  • 23 czerwca będzie w Warszawie w Przystani Kawiarnia,
  • 9 lipca zawita do Krakowa.

W obu miastach uczestnicy wydarzeń będą mogli nie tylko spróbować gofrów Dan Cake, ale też zanurzyć się w unikalnej, letniej atmosferze stworzonej przez DRE$$CODE – pełnej humoru, luzu i dobrej muzyki.

Zdjęcia: mat. pras.