Daniel Kajak od 2016 roku odpowiadał za tworzenie i egzekucję działań sprzedażowych w regionie Europy Środkowo Wschodniej. W tym czasie skupiał się na ekspansji na kolejne rynki europejskie, budując zespoły, struktury sprzedażowe i rozpoznawalność marki w Czechach, na Węgrzech oraz Skandynawii.
Na nowym stanowisku, Daniel Kajak poszerzy swój zakres obowiązków o nadzór zarówno nad źródłami pozyskiwania nowych przychodów, jak i utrzymaniem istniejącej grupy klientów w ramach linii biznesowej SentiOne Listen, czyli usług monitoringu internetu. Obecnym celem jest tworzenie krótko i długoterminowej strategii w ramach dalszej ekspansji na rynki Ameryki Południowej i Europy Zachodniej.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]