Daniel Rubinowski od lipca odpowiedzialny jest za kierowanie działem marketingu NIVEA w Polsce. Jego zadaniem będzie tworzenie strategii marketingowej, wzmacniającej pozycję NIVEA, jako marki i firmy, która oferuje produkty cieszące się wysokim zaufaniem konsumentów, bliskie rodzinie i związanym z nią wartościom. Rubinowski będzie kontynuował wdrażanie w Polsce planu marketingowego na 2015 rok, który współtworzył na poziomie globalnym, pracując w centrali Grupy Beiersdorf w Hamburgu.
„Objęcie stanowiska Dyrektora Marketingu NIVEA Polska to dla mnie prawdziwy zaszczyt i zawodowe wyzwanie. Jestem przekonany, że moja wiedza rynkowa oraz dotychczasowe doświadczenie zdobyte w kraju i za granicą przełożą się na realizowaną z sukcesem strategię marketingową firmy” – mówi Daniel Rubinowski.
Zobacz również
Daniel Rubinowski jest związany z Grupą Beiersdorf od 2004 roku. Od początków swojej dynamicznej kariery w NIVEA Polska zajmował się kwestiami strategicznymi dotyczącymi działu sprzedaży i marketingu. Jego wszechstronność, gotowość do podejmowania wyzwań i umiejętność nieszablonowego myślenia sprawiły, że z sukcesem realizował przyjęte strategie biznesowe. W ostatnich latach pełnił m. in. funkcję Marketing Managera w rosyjskim oddziale Grupy Beiersdorf, odpowiadając za działania regionalne i lokalne w 12 krajach Azji i Europy Wschodniej. A następnie zajmował stanowisko Senior International Brand Managera, z powodzeniem opracowując m. in. globalny plan rozwoju marki NIVEA MEN.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prywatnie aktywny pasjonat pływania, boksu oraz gry w golfa, ponadto miłośnik numizmatyki i amerykańskiej motoryzacji z lat 60-tych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach