– Pierwsza kadencja na stanowisku prezesa w Stowarzyszeniu pozwoliła mi spojrzeć z szerszej perspektywy na naszą branżę i lepiej zrozumieć jej potrzeby. To niebywały przywilej znaleźć się w gronie najlepszych praktyków, którzy chętnie wymieniają się doświadczeniami, tworzą standardy i najlepsze praktyki. Z zadowoleniem patrzę na to, jak wspólnymi siłami nasza organizacją aktywnie działa w obszarze integracji i reprezentacji branży, dbając nie tylko o promowanie efektywnej komunikacji, ale także o dialog i dobre praktyki. Pandemia wyzwoliła proces długotrwałych zmian na rynku. Wierzę, że SAR z ogromnym dorobkiem w zakresie edukacji, będzie jeszcze większym wsparciem w budowaniu potrzebnych kompetencji niezbędnych do rozwoju biznesu. Właśnie na tym kierunku chciałbym skupić nasz zespół w kolejnej kadencji – podkreśla prezes.
Podczas tegorocznego Obiegowego Walnego Zgromadzenia odbyły się także wybory uzupełniające do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Sądu Koleżeńskiego.
Zobacz również
Dariusz Andrian, VMLY&R, Marcin Jeziorski, Scholz & Friends, Maciej Waligóra, Gutenberg Networks Warszawa, Piotr Piętka, Publicis Media Poland, zostali wybrani na kolejną kadencję w Zarządzie SAR, a od tego roku dołączy do niech Ewa Wolska–Rzewuska, Saatchi & Saatchi.
Joanna Czekaj oraz Adrian Kawecki zostali wybrani do Zarządu SAR w 2019 roku i kontynuują pierwszą kadencję. Natomiast Anna Pańczyk objęła stanowisko CEO londyńskiego oddziału Grey, co uniemożliwia jej dalsze członkostwo w Zarządzie.
Nowymi członkami Rady Nadzorczej zostali: Michał Kazimierczak, Heart&Brain oraz Paweł Kastory, DDB. Marcin Gaworski, 180heartbeats oraz Izabela Albrychiewicz, GroupM kontynuują drugą kadencję. Swoją kadencją zakończyła Katarzyna Łakińska, V&P Group oraz Igor Kaleński, BBDO Warszawa.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Zmienił się także skład Sądu Koleżeńskiego, do którego dołączyli: Stanisław Mencwel z Corporate Profiles Consulting oraz Maciej Korobacz z Just. Renata Wasiak–Sosnowska, Havas Media oraz Jakub Bierzyński, OMD kontynuują drugą kadencję. Natomiast Anna Lubowska, GroupM, Grażyna Skarżyńska, GOOD Company oraz Zofia Sanejko, Universal McCann zakończyły swoją kadencję.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
SAR to łącznie 193 członków zwyczajnych (osoby fizyczne) oraz 128 wspierających (agencje). Polskie Stowarzyszenie jest drugą największą pozarządową organizacją z obszaru komunikacji marketingowej w Europie. Dla przypomnienia, w 2019 roku do grona członków SAR dołączyły: Bespoke, Cape Morris, GoldenSubmarine, Hi Brands, Watchout Studio.