Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Dariusz Andrian w kadrze zarządzającej VMLY&R w regionie EMEA

VMLY&R przedstawiło liderów odpowiedzialnych za zarządzanie obszarem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) i uruchomiło centra kompetencji w Polsce, Wielkiej Brytanii i Turcji.
O autorze
1 min czytania 2019-04-11

Na stanowisko CEO na cały region EMEA mianowany został Andrew Dimitriou. Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland, wszedł w skład zespołu Executive Leadership Team, który odpowiadać będzie za rozwój oferty agencji, jej relacji z kluczowymi klientami i partnerami oraz integrację sieci na poziomie różnych obszarów działania w regionie.

EMEA jest jednym z tych regionów, w których VMLY&R rozwija się najprężniej – może pochwalić się liczbą 35 klientów pozyskanych w ciągu ostatnich sześciu miesięcy i prognozowanym 5-procentowym wzrostem zatrudnienia. VMLY&R opiera swoją wyróżnialność na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z bardzo silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, aby budować connected brands.

Kadra zarządzająca na obszar EMEA będzie motorem strategicznych zmian w oddziałach lokalnych i regionie, począwszy od uruchomienia regionalnych centrów kompetencji, które pozwolą agencji wspierać klientów w zakresie ich zmieniających się biznesowych i komunikacyjnych potrzeb oraz zwiększyć możliwości związane z transformacją cyfrową.

Polski oddział odpowiada za rozwiązania technologiczne i jest jednym z trzech centrów kompetencji obok Wielkiej Brytanii (customer experience) i Turcji (content). To unikalne rozwiązanie w ramach całej grupy WPP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nasze biuro – największe w Europie – oferuje klientom i partnerom wysokiej jakości fachową wiedzę technologiczną, doświadczenie we wdrożeniach dla różnych kategorii i przyspieszony dostęp do skalowalnych usług w tym obszarze – powiedział Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland.

Regionalne centrum kompetencji w Polsce oferuje kompleksowe usługi od doradztwa, budowy, rozwoju i utrzymania systemów po marketing mobilny i precyzyjny, a także e-commerce. Wzmacnia budowanie tzw. connected brands dzięki rozwiązaniom z różnych platform, w tym m.in. Adobe, Drupal, Sitefinity, Sitecore, technologii mobilnych i innych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jednym z projektów realizowanych w nowym modelu w regionie EMEA jest współpraca z marką Lavazza. Zespoły w Polsce i Mediolanie dostarczają rozwiązania z zakresu connected customer experience pozwalające marce lepiej zakorzenić się w życiu konsumentów, a tym samym realizować strategiczne priorytety biznesowe marki Lavazza.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się