– Jesteśmy przekonani, że ogromne doświadczenie, kompetencje managerskie i wymierne działania stworzą nowe możliwości do umacniania biznesu i struktur Clear Channel. Polska jest rynkiem o ogromnym potencjale, wiążemy z nim wiele nadziei. Jako szef polskiego zespołu, Dariusz jest gwarancją sukcesu i efektywnie prowadzonego biznesu – komentuje Timo Tammi, CEO Clear Channel w Finlandii i regionie Europy Środkowej.
Dariusz Janczewski przed dołączeniem do Clear Channel przez 7 lat był związany z Viacom International Media Networks w Polsce, gdzie pełnił funkcję dyrektora generalnego.
Zobacz również
Wcześniej przez 13 lat pracował w domu mediowym OMD Media Direction, gdzie piastował stanowisko managing director & new business, a wcześniej był media managerem i deputy media directorem. Karierę zaczynał w agencjach Saatchi & Saatchi oraz w Ogilvy & Mather. Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego i SGH.
W ub.r. Clear Channel Poland zanotowało wzrost przychodów. Już 21% proc. wpływów firmy pochodzi z nośników cyfrowych, to wzrost o ponad 66% w porównaniu 2019 vs. 2018. Clear Channel Poland dołączyło również do Instytutu Badań Outdooru, oferta jest dostępna przez platformę IDS. W marcu br. rusza nowa polityka sprzedaży.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]