fot. Marek Szczepański
Zieliński jako doświadczony manager będzie koordynował działania operacyjne spółki indaHash na 50 rynkach, gdzie działa firma. W ramach obowiązków będzie zarządzał międzynarodowymi oraz lokalnymi zespołami, wdrażał nowe strategie sprzedaży i kierował rozwojem globalnych produktów. Jako główne wyzwanie wskazuje dalsze skalowanie biznesu.
Zobacz również
Przede wszystkim cieszę się, że będę miał okazję rozwijać indaHash wspólnie z Barbarą Sołtysińską. indaHash ma ogromny globalny potencjał, który chciałbym wesprzeć swoim doświadczeniem w dużych, międzynarodowych organizacjach – komentuje Zieliński.
Współpraca z Dariuszem to dla nas bardzo duży krok w globalnym rozwoju – mówi Barbara Sołtysińska, współzałożycielka indaHash. W ciągu półtora roku zrealizowaliśmy ponad 600 kampanii dla najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Obecnie zatrudniamy ludzi z 12 krajów, działamy na 50 rynkach, a na kluczowych budujemy lokalne zespoły. Przy tej skali i dynamice wzrostu najlepsi i doświadczeni managerowie na pokładzie są niezastąpieni. Jestem bardzo dumna z tego, że Darek zdecydował się do nas dołączyć i myślę, że będzie to milowy krok w naszym rozwoju – wyjaśnia Sołtysińska.
Dariusz Zieliński od 2013 pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Newsweeka, gdzie odpowiadał za kompleksowy rozwój marki (tygodnika i produktów digitalowych). W ostatnich latach był dyrektorem strategii i rozwoju new business w wydawnictwie G+J Polska (Burda). Wcześniej związany z Marquard Media Polska i Ciszewski Public Relations.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
indaHash to międzynarodowa platforma do zautomatyzowanego realizowania kampanii z digital influencerami na Instagramie, Facebooku i Snapchacie. Powołanie Dariusza Zielińskiego na dyrektora operacyjnego ma związek z globalną ekspansją spółki. IndaHash wystartował na początku 2016 roku. Od tamtej pory dzięki platformie zrealizowano ponad 600 kampanii na 50 rynkach dla marek, takich jak: Coca-Cola, McDonald’s, P&G czy L’Oreal. W aplikacji zarejestrowanych jest obecnie ponad 220 000 infuencerów łącznie generujących 550 000 000 impresji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing