Darmowa opcja zamawiania „na wynos” – Too Good To Go odpowiada na apel branży gastronomicznej

W obliczu wyzwania, z jakim mierzą się lokalni przedsiębiorcy i zaporowymi marżami firm dowozowych, Too Good To Go wprowadziło tymczasowe rozwiązanie non-profit, które pozwala użytkownikom zamówić jedzenie na wynos – cały dochód ze sprzedaży powędruje prosto do partnerów.
O autorze
1 min czytania 2020-05-12

Choć aplikacja Too Good To Go na co dzień pomaga walczyć z marnowaniem żywności, uruchomiła tymczasową opcję zakupu paczki #WeCare w regularnej cenie, aby pomóc lokalom przetrwać ten trudny okres. Tym samym platforma pozwala kupić standardowe pozycje z menu, a nie tylko ratować paczki-niespodzianki, które inaczej musiałyby wylądować w koszu. W ten sposób miejsca, szczególnie te, które nie współpracują z firmami dowożącymi jedzenie, mają możliwość sprzedaży na wynos, co pozwoli im przejść przez niepewny czas. 

– Chcemy wspierać naszych Partnerów na dobre i na złe. Wiele miejsc znajduje się obecnie w trudnym położeniu, słyszymy głosy partnerów, którzy mają trudność w utrzymaniu biznesów wyłącznie w oparciu o zamówienia z dowozem, które do tej pory stanowiły jedynie element codziennego biznesu. Dlatego uruchomiliśmy tymczasowe rozwiązanie, aby miejsca te mogły otrzymywać wynagrodzenie bez prowizji. Mamy nadzieję, że w ten sposób dołożymy swoją cegiełkę do wsparcia lokalnych przedsiębiorców w tym trudnym czasie, by móc później wrócić do wspólnej walki z marnowaniem – powiedziała Karolina Woźniak, PR managerka Too Good To Go w Polsce.

Jak to działa?

Posiłki w ramach akcji #WeCare będą dostępne wyłącznie na wynos, tylko do momentu aż restrykcje nałożone przez rząd zostaną zdjęte. Too Good To Go nie pobiera żadnej prowizji za składane przez użytkowników zamówienia. Gdy tylko sytuacja się ustabilizuje, wszystko wróci do normy, aplikacja wraz z użytkownikami ponownie skupi się na walce z marnowaniem. Posiłki, podobnie jak paczki-niespodzianki, można odbierać w określonym oknie odbioru, aby zminimalizować liczbę osób spotykających się w danym miejscu, w jednym czasie. Misją Too Good To Go nadal pozostaje walka z marnowaniem jedzenia, ale bez partnerów walka ta nie będzie możliwa. Dlatego inicjatywa #WeCare to tymczasowe rozwiązanie, które pomoże przetrwać walczącym z Too Good To Go, lokalnym biznesom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zachęcamy również do zamawiania dań bezpośrednio w lokalach – dodaje Woźniak.

Z opcji #WeCare mogą skorzystać lokale na terenie całego kraju. Aby przyłączyć się do akcji jako właściciel punktu gastronomicznego, wystarczy odwiedzić stronę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się