Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Darmowe biuro prasowe od Whitepress

Platforma content marketingowa Whitepress wprowadziła do swojej oferty wirtualne biura prasowe. Są one skierowane zarówno do agencji PR, jak i do małych i średnich firm. Zdecydowana większość funkcji oferowanych przez biuro z założenia pozostanie darmowymi.
O autorze
1 min czytania 2015-08-18

Whitepress chce w ten sposób zachęcić do prowadzenia profesjonalnych działań PR mniejsze firmy, które nie mają dużego budżetu na tego typu promocję. Biuro prasowe oferuje porządkowanie tworzonych komunikatów prasowych i wysyłkę do własnej lub stworzonej przez Whitepress bazy dziennikarzy. Baza Whitepress będzie obejmować wszystkie rodzaje mediów. Firma oferuje ponadto statystyki skuteczności promocji i raportowanie aktywności dziennikarzy – użytkownik otrzymuje na przykład informację, który dziennikarz otworzył otrzymaną informację. W przypadku wysyłki do dziennikarzy zebranych przez Whitepress, agencja czy też firma ma pewność, że komunikat nie zostanie potraktowany jako spam, ponieważ każdy dziennikarz znajdujący się w bazie wyraził chęć otrzymywania komunikatów od użytkowników biura prasowego (formularz dla dziennikarzy jest dostępny pod adresem). Domena biuroprasowe.pl i adresy e-mail na niej funkcjonujące również są darmowe dla użytkowników. W tej chwili strona, na której zbudowane są biura prasowe notuje 5 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. Jako uzupełnienie biura, platforma przygotowała oddzielną sekcję edukacyjną w zakresie prowadzenia działań PR w małej firmie.

„Docelowo planujemy zgromadzenie bazy około 5000 dziennikarzy, którzy będą podzieleni według mediów i zainteresowań redakcyjnych. Wśród aktualnie oferowanych usług, tylko wysyłka do tej bazy w przyszłości może być płatna, z tym że w takim przypadku przyjmiemy rozliczenie za efekt – wysokość płatności będzie zależeć od liczby otwarć danej notki, tak aby klient miał poczucie, że dokładnie wie za co płaci. W najbliższych miesiącach planujemy dodanie nowych funkcji do platformy, które do tej pory nie były oferowane w zautomatyzowanej formie na polskim rynku public relations.” – wyjaśnia dr Paweł Strykowski, współwłaściciel platformy Whitepress.