Marka Das WeltAuto jest liderem polskiego rynku programów aut używanych i niejednokrotnie już wyznaczała trendy komunikacyjne, przecierając szlaki innym markom.
Tym razem, Das WeltAuto zdecydowało się wykorzystać nową funkcjonalność serwisu Otomoto, a mianowicie chodzi o pojawienie się dodatkowego filtra w wyszukiwarce serwisu – programy brandowe. Jak na razie, Das WeltAuto będzie jedyną marką dostępną w tym filtrze. Po zaznaczeniu omawianego filtra, użytkownicy otrzymają listing aut objętych programem Das WeltAuto. Auta dostępne w programie objęte są co najmniej roczną gwarancją zapewniającą pokrycie kosztów napraw, kompleksową obsługę w salonie oraz naprawy z użyciem oryginalnych części zamiennych, zgodnie z technologią producenta.
Zobacz również
Certyfikat Das WeltAuto to potwierdzenie, że oferowane przez nas samochody zostały szczegółowo zweryfikowane, posiadają sprawdzoną historię oraz przebieg.
Decyzję o rozpoczęciu współpracy z Otomoto podjęliśmy na podstawie wyników przeprowadzonych badań oraz po konsultacjach z siecią dealerską. – mówi nam Rajmund Nowacki – W naszych działaniach komunikacyjnych stawiamy zarówno na obszar digital marketingu, jak i marketingu dealerskiego. Chcemy być pierwszą, rozpoznawalną na szeroką skalę marką oferującą pewne i sprawdzone samochody używane. Naszą grupą docelową są osoby, będące w procesie tzw. rozważania i jesteśmy pewni, że kooperacja z Otomoto pomoże nam do nich dotrzeć.
Za kampanię odpowiedzialni są: Rajmund Nowacki (Das WeltAuto) oraz Jakub Wieteska i Aleksandra Czerw (oboje pracują w domu mediowym PHD Rocket – część grupy PHD Media Direction). Za przygotowanie materiałów kreatywnych do akcji odpowiada agencja Chapter1.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing