#DataDrivenDOOH – bezpłatne wydarzenia online poświęcone reklamie OOH

Ruszyła rejestracja na #DataDrivenDOOH. To cykl 3 wydarzeń online, w którym eksperci z branży mediów – i nie tylko – podzielą się najnowszą wiedzą z obszaru najdynamiczniej rozwijającego się segmentu reklamy Out-of-Home.
O autorze
0 min czytania 2022-11-14

Wszystkie z 3 wydarzeń odbędą się w formule bezpłatnego streamingu na żywo z kina Helios w Warszawie.

  • 10 listopada, 10:30 – 12:30: KONIEC ANALOGOWEGO OUTDOORU? Nowe dane
  • 24 listopada, 10:30 – 12:30: DANE JAKO WYZWANIE. Sztuczna inteligencja w DOOH
  • 8 grudnia, 10:30 – 12:30: BEST PRACTICES. Dane vs przekonania

Trendy, dane, najlepsze praktyki – AMS zaprasza do rejestracji na stronie datadrivendooh.pl.

Organizatorem #DataDrivenDOOH jest AMS. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne – 2 pkt za udział w jednym wydarzeniu, prelegent z certyfikatem – 25 pkt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj