Datalicious Breakfast

Już 6 kwietnia o 9 rano odbędzie się kolejna edycja Datalicious Breakfast. Są to cykliczne spotkania dla marketerów głodnych wiedzy i świadomych potęgi danych w nowoczesnej promocji.
O autorze
0 min czytania 2017-04-05

Tym razem prelegenci skupią się na branży Retail, a dokładniej budowaniu marki i produktu w oparciu o dane. Istotny będzie również wątek danych mobilnych ze względu na ekspertów i ich case studies.

Swoimi doświadczeniami podzielą się:

  • Aneta Głowacka – Product Manager Synerise
  • Bartek Pucek – Head of Mobile Onet RASP
  • Kamil Janiszewski – CSO/Cofounder Listonic
  • Mateusz Sobieraj – CEO adCookie
  • Kacper Skorupski – Head of Digital adCookie.

Organizatorem Datalicious Breakfast jest Krzysztof Nowicki, dyrektor marketingu Synerise marketing cloud – kompleksowej platformy do centralizacji danych ze wszystkich punktów styku między marką a konsumentem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj