Datalicious Breakfast – Monitoring

Już 1 czerwca o 9 rano odbędzie się kolejna edycja Datalicious Breakfast. Są to cykliczne spotkania dla marketerów głodnych wiedzy i świadomych potęgi danych w nowoczesnej promocji.
O autorze
0 min czytania 2017-05-09

Tym razem eksperci skupią się na szeroko pojętym temacie Monitoringu Internetu, w tym Monitoringu E-commerce.

Audyt wizerunku marki, ochrona reputacji marki… to banał!

Sprawdźcie jak w nieoczywisty sposób spożytkować uzyskane dane! Czy monitoring sieci pozwala:

  • Śledzić rozwój epidemii?
  • Przewidzieć upadek biznesu?
  • Grać na giełdzie?
  • Znaleźć pracownika?

Dowiedzcie się jak sprawdzić:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Jakie są ceny produktów marki własnej i konkurencyjnych we wszystkich sklepach online?
  • Kiedy wysłać przedstawiciela handlowego do sklepu on-line?
  • Czy wirtualna półka posiada „eye level”?
  • Dlaczego nie warto polegać wyłącznie na danych raportowanych przez sklep?
  • Gdzie mierzyć poziom zadowolenia klientów?

Rejestracja i szczegóły na www.dataliciousbreakfast.com

Zapraszamy profesjonalistów, szczególnie związanych z Consumer Goods, e-Commerce, Retail i FMCG.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Krzysztof Nowicki
Dyrektor Marketingu Synerise marketing cloud – kompleksowej platformy do centralizacji danych, automatyzacji i personalizacji wszystkich punktów styku między marką, a konsumentem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się