Tym razem eksperci skupią się na szeroko pojętym temacie Monitoringu Internetu, w tym Monitoringu E-commerce.
Audyt wizerunku marki, ochrona reputacji marki… to banał!
Zobacz również
Sprawdźcie jak w nieoczywisty sposób spożytkować uzyskane dane! Czy monitoring sieci pozwala:
- Śledzić rozwój epidemii?
- Przewidzieć upadek biznesu?
- Grać na giełdzie?
- Znaleźć pracownika?
Dowiedzcie się jak sprawdzić:
- Jakie są ceny produktów marki własnej i konkurencyjnych we wszystkich sklepach online?
- Kiedy wysłać przedstawiciela handlowego do sklepu on-line?
- Czy wirtualna półka posiada „eye level”?
- Dlaczego nie warto polegać wyłącznie na danych raportowanych przez sklep?
- Gdzie mierzyć poziom zadowolenia klientów?
Rejestracja i szczegóły na www.dataliciousbreakfast.com
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zapraszamy profesjonalistów, szczególnie związanych z Consumer Goods, e-Commerce, Retail i FMCG.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Krzysztof Nowicki
Dyrektor Marketingu Synerise marketing cloud – kompleksowej platformy do centralizacji danych, automatyzacji i personalizacji wszystkich punktów styku między marką, a konsumentem.