TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

DaWanda wystartowała z kampanią telewizyjną

DaWanda.pl - platforma internetowa z autorskim designem, modą oraz produktami od polskich twórców i projektantów - wystartowała z kampanią telewizyjną.
O autorze
0 min czytania 2016-10-14

Cztery tematyczne spoty będzie można zobaczyć m.in. w kanałach TVN, TVN Style, Puls czy Comedy Central. Pierwszy etap kampanii zaczął się 13 października 2016 i potrwa do końca miesiąca. 

DaWanda zaczyna kampanię reklamową w telewizji serią nowych, tematycznych, 8-sekundowych spotów. Marka przez każdy z nich poklatkowo opowiada historię, wykorzystując różne produkty dostępne na platformie. Spoty “Wnętrze z duszą”, “Idealny pokój dziecka”, “Garderoba marzeń” oraz “Wyjątkowe prezenty od polskich twórców” przekrojowo prezentują ofertę ciekawych, autorskich produktów wykonanych przez polskich twórców w autorskich pracowniach.

Wszystkie spoty można zobaczyć w kanale YouTube: 

“Wnętrze z duszą” 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

“Pokój dziecka”

“Garderoba” 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

“Spot prezentowy”

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncept kreatywny odpowiada DaWanda.pl, natomiast produkcją spotu zajęło się studio Only Only.