Praca w studiu była dla artystów nowością. Pozwoliła im w nieszablonowy sposób połączyć elementy charakterystycznych dla siebie stylów muzycznych. Efekt był sporym zaskoczeniem dla fanów obu artystów.
Tekst utworu opowiada o tym, że czasem najlepszą decyzją jest zrobienie kroku wstecz, by móc zrobić kolejne do przodu.
Zobacz również
Teledysk osadzony jest w tajemniczym klimacie. Śledzimy w nim Sokoła i Dawida Podsiadło wplątanych w zagadkową grę. Do czego doprowadzą artystów tajemnicze wskazówki?
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja VML.
Teledysk jest kolejnym krokiem marki Johnnie Walker w kontynuowaniu niestandardowej formy kampanii. Do współpracy zapraszane są ikony polskiej muzyki i filmu. Nieoczywiste połączenia artystyczne kończą się zaskakującymi efektami, a artyści w projektach otrzymują nieograniczoną przestrzeń do realizacji najbardziej śmiałych pomysłów muzycznych.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Piosenka „Świadomy sen”, jest kolejną odsłoną współpracy Dawida Podsiadły i Sokoła. Jakiś czas temu artyści zwiedzali destylarnie, opowiadając o początkach swoich karier oraz degustując i poznając historię whisky Johnnie Walker.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wycieczka ta miała podkreślić, że za nowy blend Johnnie Walker odpowiedzialni będą światowej sławy artyści, których pasja, odwaga w eksperymentowaniu i wytrwałość zaowocuje nowym, nieoczywistym smakiem whisky.